فرماندار سقز در دیدار با مسئولان کشوری خواستار تدابیر لازم برای تداوم پرواز‌ها در فرودگاه شهدای سقز شد.

به نقل از روابط عمومی فرمانداری سقز، فرماندار سقز در دیدار با مشاور مدیرعامل در امور فرودگاه‌های کشور، مدیر کل روابط عمومی ایران ایر و رئیس ارشد ایستگاه‌های داخل و خارج ایران، خواستار تدابیر لازم برای تداوم پرواز‌ها در فرودگاه شهدای سقز شد.

جعفر توان در این نشست با اشاره به موقعیت استراتژیک شهرستان سقز و خدمات دهی به حدود ۲ میلیون نفر از ساکنان استان کردستان و تعدادی از شهر‌های آذربایجان غربی، اظهار امیدواری کرد که پروازها، تداوم خواهد داشت.

وی با اشاره به درخواست‌های مردمی، خواستار تغییر روز پرواز شد و عنوان کرد: در صورت استقبال مردم، احتمال هر هفته دو پرواز از سقز، هم امکانپذیر و محتمل است.

فرماندار سقز  همچنین عنوان کرد: شهرستان سقز از هیچ کوششی برای تداوم پروازها، دریغ نخواهد نمود.

واگذاری امور به شرکت هندلینگ برای اداره امور پرواز‌ها توسط سرمایه گذار بخش خصوصی، تعامل بین بخشی ایرلاین، شرکت فرودگاه ها، اداره کل فرودگاه‌های استان و مجموعه شهرستان، اهمیت موقعیت بازرگانی، تجاری و خدماتی منطقه، استقرار دایم تجهیزاتی، چون گراند پاور و نیروی انسانی از دیگر مواردی بود که در این نشست مورد بحث قرار گرفت.

یک هفته پس از افتتاح فرودگاه سقز توسط رئیس جمهور محترم، پرواز رفت و برگشت مسیر تهران به سقز روز پنجشنبه ۱۸ آبان ماه توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.