مدیرکل دفتر آموزش دوره متوسطه فنی و حرفه‌ای و کار و دانش وزارت آموزش و پرورش، برگزاری جشنواره الگو‌های تدریس را بستری مناسب برای ارائه روش‌های برتر آموزشی دانست.

عباس بیات مدیرکل دفتر آموزش دوره متوسطه فنی و حرفه‌ای و کار و دانش وزارت آموزش و پرورش گفت: جشنواره الگو‌های تدریس برتر فرصت مناسبی برای تمامی معلمان و فرهنگیان کشور برای رسیدن به این هدف و بهبود کیفیت سیستم آموزشی است.

وی عنوان کرد: جشنواره الگو‌های تدریس برتر زمینه رشد حرفه‌ای و تخصصی معلمان را فراهم کرده و فرصت ارزشمندی را در اختیار آنان قرار داده تا با استفاده از تمامی ظرفیت‌های به وجود آمده، خلاقیت‌ها و مهارت‌های خود را در زمینه تدریس با سایر همکاران به اشتراک بگذارند.

مدیرکل دفتر آموزش دوره متوسطه فنی و حرفه‌ای و کار و دانش وزارت آموزش و پرورش، شناسایی و ترویج روش‌های موفق و کارآمد تدریس با استفاده از فضای مجازی و کاربردی ساختن نظریه‌های یادگیری و آموزش و بهره مندی هوشمندانه از فناوری‌های نوین در فرایند‌های یادگیری را از اهداف دیگر این جشنواره دانست.

بیات افزود: این جشنواره فرصت مناسبی است برای معلمان که بتوانند از توانمندی افراد نخبه و شاخصی که مهارت و توانمندی خود را در مقطع متوسطه و فنی حرفه‌ای ارایه می‌کنند، استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار