پیگیری حل مشکلات نهضت ملی مسکن در البرز

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: تامین آب و خطوط فاضلاب شهر ماهدشت باید از سوی شرکت آبفای استان در دستور کار قرار گیرد.

احمد افضلی با تاکید بر اینکه رفع مسائل و مشکلات نهضت ملی مسکن در سطح استان تکلیفی کشوری است، اظهار داشت: با برگزاری قرارگاه تخصصی مسکن در استان و همچنین برگزاری جلسات کارگاهی درصدد رفع مشکلات موجود استان در این حوزه هستیم.
 
وی گفت: هر یک از بانک‌ها در قبال سهمیه‌ای پیش بینی شده تعهداتی در قبال پرداخت تسهیلات مورد نیاز دارند که انتظار می‌رود در سایه تعامل و همکاری‌های بین بخشی شاهد تکمیل و افتتاح پروژه‌ها در بهمن ماه امسال باشیم.
 
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز خاطر نشان کرد: تامین آب و خطوط فاضلاب پروژه ماهدشت، شهر جدید و سایر سایت‌ها از جمله نیاز‌های ضروری است که باید از سوی شرکت آبفای استان در دستور کار قرار گرفته و در جلسه آتی نیز گزارشی از پیشرفت امور ارائه دهند.
 
گفتنی است در این نشست در پی ارائه گزارشی از سوی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در خصوص پروژه‌های مسکن مهر شهر جدید مهستان مقرر شد پس از بازدیدی میدانی، در نشستی تخصصی و با حضور مدیران کل مرتبط و شهرداری موضوعات مرتبط با مسائل و مشکلات تعاونی‌های مسکن در این منطقه مطرح و مورد پیگیری عملیاتی قرار گیرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.