خلیقی گفت: تاکنون ۷۱ درصد مصوبات کارگروه رفع موانع تولید در کردستان محقق شده و ۲۹ درصد دیگر نیز در دست اقدام و پیگیری است.

بختیار خلیقی در دویست و ششمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید کردستان که در شهرستان سروآباد و در راستای اجرای طرح دوشنبه‌های تولید برگزار شد، اظهار داشت: جلسات رفع موانع تولید به صورت میدانی و مستمر در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود و مشکلات واحد‌های صنعتی، کشاورزی، خدماتی، تولیدی و گردشگری بررسی و بازدید می‌شود.

 مدیر کل صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به این که تاکنون ۲۰۶ جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در استان تشکیل شده است، بیان کرد: در این جلسات یک هزار و ۷۹۳ پرونده مطرح شده و ۳ هزار و ۱۷۶ مصوبه هم به تصویب رسیده است که ۳۰۰ مصوبه آن مربوط به سال جاری بوده است.

وی تعداد جلسات برگزار شده و مصوبات سال جاری را به ترتیب ۱۳ جلسه و ۳۰۰ مصوبه خواند وافزود: تاکنون ۷۱ درصد مصوبات محقق شده و ۲۹ درصد مصوبات نیز در دست اقدام و پیگیری است.

خلیقی ادامه داد: خوشبختانه ظرفیت‌های صنعتی در شهرستان سروآباد بالاست و با توجه به ورود و سرمایه‌گذاری ایمیدرو و شستا در شهرستان‌های استان شاهد سرمایه گذاری در حوزه پوشاک در این شهرستان خواهیم بود.

مدیرکل صنعت معدن و تجارت استان کردستان گفت: همچنین برای توسعه زمین‌های شهرک صنعتی در شهرستان سرآباد برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته و بستر همکاری لازم با منابع طبیعی فراهم شده و در آینده نزدیک در زمینه سرمایه‌گذاری در این حوزه به صورت جد ورود پیدا می‌کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.