داسیلوا: موضع اسرائیل در قبال کودکان غزه شبیه تروریسم است

رئیس‌جمهور برزیل در واکنش به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین گفت: موضع اسرائیل در قبال زنان و کودکان در غزه شبیه تروریسم است.

لوئیز ایناسیو لولا داسیلوا در برنامه هفتگی خود با عنوان دیدار با رئیس جمهور «توضیح داد که موضع اسرائیل در قبال زنان و کودکان شبیه تروریسم است... ما نمی‌توانیم چیز دیگری بگوییم.

وی افزود: اگر بدانم در جایی بچه‌ها هستند، حتی اگر هیولا هم باشد، نمی‌توانم بچه‌ها را بکشم.

به گزارش روسیا الیوم، او ضمن ابراز نگرانی در خصوص ادامه درگیری‌ها در غزه گفت اسرائیل می‌خواهد نوار غزه را اشغال کند و فلسطینی‌ها را از آن بیرون کند. این درست نیست، عادلانه نیست.

رئیس جمهور برزیل دیروز دوشنبه اعلام کرد ۲۲ برزیلی و ۱۰ نفر از اعضای خانواده آن‌ها شبانه از غزه خارج شده اند.

جنگ در غزه وارد سی و نهمین روز خود شده است و رژیم صهیونیستی همچنان به بمباران نوار غزه ادامه می‌دهد و این باریکه با فاجعه انسانی و بهداشتی مواجه است. مدیر بیمارستان الشفا در غزه اعلام کرد که «۱۷۹ جسد، از جمله جسد هفت نوزاد نارس در یک گور جمعی در محوطه بیمارستان به خاک سپرده شدند.

دیده بان حقوق بشر همچنین خواستار تحقیق در مورد بمباران بیمارستان‌های غزه توسط اسرائیل به عنوان جنایات جنگی شد و خاطرنشان کرد: «اسرائیل هنوز هیچ مدرکی مبنی بر استفاده حماس از بیمارستان‌ها برای مقاصد نظامی ارائه نکرده است».

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۲۴ آبان ۱۴۰۲
شبیه نیست خود تروریسم است . نسل کشی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۲۴ آبان ۱۴۰۲
شبيه !!!!!!!!!!
بدتر از تروريسم است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۲۳ آبان ۱۴۰۲
در این مدت 39 روز به خاطر تجاوزات جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و آمریکا بیش از 1.9میلیون نفر در غزه آواره شده‌اند. سکوت برخی کشورها در برابر جنایت اسرائیل و آمریکا مایه تأسف است نتانیاهو با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود. وزیر جنگ اسرائیل با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود ارتش اسرائیل با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود.
آخرین اخبار