رسانه آمریکایی نیویورک تایمز اعلام کرد که موشک‌های شلیک شده به سمت بخش زایمان بیمارستان الشفا در غزه طی روز‌های اخیر اسرائیلی بوده است.

به نقل از شبکه الجزیره، رسانه آمریکایی نیویورک تایمز اعلام کرد که موشک‌های شلیک شده به سمت بخش زایمان بیمارستان الشفا در غزه طی روز‌های اخیر اسرائیلی بوده است.

این رسانه همچنین تاکید کرد ادعای ارتش رژیم صهیونیستی در مورد اینکه یکی از موشک‌های گروه‌های فلسطینی به اشتباه به بیمارستان الشفا اصابت کرده، به هیچ وجه صحت ندارد.

یکی از پزشکان بیمارستان دو روز پیش گفت: اشغالگران بخش زایمان را بمباران کردند که ۳ پرستار به شهادت رسیدند.

وی افزود: اجساد شهدا روی زمین افتاده و تلاش می‌کنیم آن‌ها را در محوطه‌های بیمارستان دفن کنیم.

این پزشک تصریح کرد: ما در داخل ۲ ساختمان از مجموع ۸ ساختمان موجود در بیمارستان الشفا محاصره شدیم و غذا و آب را بین خود تقسیم می‌کنیم. غذای ما در داخل بیمارستان بیسکویت و آب شور است.

پیش از این نیز یوسف ابوریش معاون وزیر بهداشت غزه اعلام کرد که در جریان یکی از حملات هوایی رژیم صهیونیستی به این باریکه، بخش قلب بیمارستان الشفا (بزرگ‌ترین بیمارستان این منطقه) تخریب شده است.

به گفته او، همزمان با تشدید جنگ در اطراف این مرکز درمانی، «اشغالگران بخش قلب بیمارستان الشفا را کاملاً ویران کرده‌اند.» به گفته وی «ساختمان دو طبقه این بخش در این حمله هوایی کاملاً ویران شده است.» شاهدان عینی حمله اشغالگران به این بیمارستان را تأیید کرده‌اند.

منیر البرش مدیرکل بهداشت غزه امروز اعلام کرد که «کادر پزشکی و درمانی بیمارستان الشفا زیر بمباران و محاصره شدید قرار دارند و دسترسی آن‌ها به دارو و غذا قطع شده است. آن‌ها دو روز است که برای زنده ماندن فقط آب و خرما می‌خورند.»

البرش افزود: برق سردخانه بیمارستان الشفاء که پیکر‌های شهدا در آن نگهداری می‌شود، قطع شده است. دو پزشک و افراد خانواده آن‌ها هم در حملات هوایی اشغالگران به خانه‌های مسکونی در اطراف بیمارستان الشفاء شهید شدند. نظامیان اشغالگر در ۱۰۰ متری بیمارستان الشفاء مستقر هستند و تک تیراندازان هر کسی را که از بیمارستان خارج یا به آن وارد شود، هدف قرار می‌دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۶ ۲۴ آبان ۱۴۰۲
اینها همه نشانه بی عرضگی کشورهای اسلامی هست برخی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۲۴ آبان ۱۴۰۲
غزه مردمانش ناصبی هستند وناصبی ها دشمن علی ع وهمین مردم در۸سال جنگ ایران برعلیه ما می‌جنگیدند به درگ من خوشحالم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۲۴ آبان ۱۴۰۲
چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳
اسرائیل هیچ مدرکی درباره استفاده حماس از بیمارستان‌‌ها ندارد/ تل‌آویو در غزه جنایت جنگی انجام می‌دهد

چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
سکوت جامعه جهانی در قبال نسل کشی در غزه توسط صهیونیست ها به همراه آمریکا و برخی کشورهای غربی درست نیست
آخرین اخبار