سند تحولی یزد، مبتنی بر ظرفیت‌ها و سرمایه‌های انسانی نخبه

مسئول مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت استان یزد گفت: سند تحولی یزد نوین در ۱۵ محور اولویت دار در استان طراحی و بالغ بر ۱۸۰ پروژه تعریف شده است.

فدارکار مسئول مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت استان یزد در نشست تبیین سند تحولی یزد نوین گفت: سند یزد نوین به عنوان یک سند بالادستی و بسیار مهم، قرار است مسیر توسعه استان را مشخص کند و لازم است که نشست‌های تبیین از این جنس با نخبگان، صاحب نظران و صنعتگران برگزار شود. 

او افزود: قرار است تا بازه زمانی ۱۴۰۴ اتفاقات مهم و ارزشمندی در موضوعات مختلف اقتصادی استان رخ دهد و موضوعات آب، گردشگری، اقتصادی، دانش بنیان، بهداشت و درمان، صنایع ریلی، معدن، ماشین سازی جزء محور‌هایی هستند که در یزد نوین جایگاه ویژه‌ای دارند. 

مسئول مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت استان یزدگفت: سند تحولی یزد نوین ۱۵ محور اولویت دار در استان طراحی و بالغ بر ۱۸۰ پروژه و ۹۰۰ فعالیت تعریف شده است.

فداکار تصریح کرد: با شکل گیری پروژه‌های این سند، هم استراتژی توسعه صنعتی استان بهبود قابل توجهی دارد و هم به حوزه‌هایی که متناسب با اقلیم و شرایط استان است از جمله نساجی و پوشاک، بازگشت خوبی انجام می‌شود. 

او خاطرنشان کرد: اتفاقاتی که برای آینده استان رقم می‌خورد، آینده‌ای مبتنی بر ظرفیت‌هایی که سرمایه‌های انسانی نخبه ما در استان می‌توانند آن‌ها را توسعه دهند و ما را از مشکلات حال حاضر دور کنند. 

مسئول مرکز راهبردی پیشرفت و عدالت استان یزد تأکید کرد: پروژه‌هایی که در یزد نوین تدوین شده است، همه دارای برنامه زمان‌بندی هستند که باید بیش از ۸۰ درصد آ‌ن‌ها تا پایان سال ۱۴۰۴ به نتیجه نهایی برسند. 

او گفت: برخی پروژه‌ها بلند مدت هستند که باتوجه به برنامه زمان بندی در نظر گرفته شده، در مسیر خود و با توجه به نظارت تیم کنترل پایش انجام می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.