نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: آموزش و پرورش پیشرفته، آموزش و پرورشی است که برای رشد فرهنگی و اجتماعی دانش آموزان فرصت مناسبی ایجاد کند.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبری نماینده مقام معظم رهبری در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان در نشست صمیمانه با اعضای قرارگاه‌های دانش آموزی استان گفت: آموزش و پرورش پیشرفته یک آموزش و پرورشی است که به علایق دانش آموزان توجه داشته باشد و برای رشد فرهنگی و اجتماعی آن‌ها فرصت مناسبی ایجاد کند.

وی افزود: در آموزش و پرورش فقط به آموزش دانش آموزان نباید پرداخته شود بلکه پرورش دانش آموزان از اهمیت بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبری بابیان اینکه در بحث مقاومت، مقاومت مردم غزه یک امر عادی نیست بلکه کاملا ریشه دینی و ایمانی دارد گفت: آرزوی انقلاب اسلامی در زمینه از بین رفتن استکبار جهانی در حال تحقق است چرا که چهره واقعی این رژیم پلید برای جهانیان نمایان شده است.

حسین تاریخی دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: امسال کار جدیدی با مفاهیم جهانی با عنوان نو جهان رقم خورد که استان سمنان هم جز استان‌های پیشتاز در این موضوع بود.

وی افزود:استان سمنان جز استان‌های پیشتاز و پرچم دار در زمینه‌های مختلف از جمله اجرای طرح رسا بوده است که باید به آن توجه داشت.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.