استاندار چهارمحال وبختیاری سامانه سامد را آسانترین، دقیقترین و سریعترین راه ارتباط مردم استان با نهاد رئیس جمهوری و وزارتخانهها برای پیگیری مشکلات شان دانست.
غلامعلی حیدری گفت: درسفر نخست رئیس جمهوری ۴۹ هزار نفر با این سامانه تماس گرفتند که بیش از ۷۰ درصد از تماسها منجربه نتیجه شد.
مدیرکل دفتر بازرسی و ارتباطات مردمی استانداری استان نیز با اشاره به این که این سامانه به مدت سه روز و با هزار نفر کاربر آماده شنیدن مشکلات مردم است گفت: مردم میتوانند به مدت سه روز با شماره ۱۱۱ بدون کد و پیش شماره از ساعت ۷:۳۰ تا ۲۱:۳۰ تماس بگیرند و با دریافت کد پیگیری مطالبات خود را تاحصول نتیجه پیگیری کنند.
فرشاد طهماسبی افزود: همزمان با راه اندازی سامانه سامد میز ارتباطات مردمی در ۳۰ نقطه استان برای پاسخگویی وزارتخانهها ونمایندگان نهاد رئیس جمهوری به مشکلات مردم راه اندازی شده است.