فرشاد طهماسبی مدیرکل دفتر بازرسی و ارتباطات مردمی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: نامهها و تماسهای دریافتی از مردم در جریان سفر دور دوم رئیسجمهور به استان پس از ثبت در سامانه سامد، از طریق پیامک به مردم پاسخ داده میشود.
وی افزود: براساس برنامهریزی انجام شده پس از ثبتنامهها و درخواستهای متقاضیان به شماره تلفن ثبتشده پیامک ارسال میشود.
بیشتر بخوانید
طهماسبی تاکیدکرد: امید میرود تا ۲۰ روز آینده پیامک دوم ارجاعاتنامهها به دستگاههای دولتی نیز به دست مردم برسد.
وی با بیان اینکه در زمان حاضر بخشی از کارکنان دستگاههای اجرایی استان در قالب دو شیفتکاری ۲۰۰ نفره در حال پردازش نامهها و درخواستهای مردمی هستند، ادامه داد: پیشبینی میشود تا یک ماه و نیم آینده همه نامهها و پیامهای مردم که در جریان سفر دور دوم رئیس جمهور در سامانه سامد به ثبت رسیده به سرانجام برسد.
طهماسبی گفت: همزمان با دور دوم سفر رییسجمهور به این استان بیش از ۱۴۲ هزار تماس تلفنی مردم با مرکز سامد و نامههای دریافتی در میز ارتباطات مردمی به ثبت رسیده است.
وی افزود: از این تعداد درخواست حدود ۴۸ هزار مورد تماس با سامانه سامد و ۴۲ هزار نامه و درخواست مردم در قالب دیدارهای چهره به چهره در چهارمحال و بختیاری به ثبت رسیده است.