امیر موسوی گفت: نجات یافتن مردم فلسطین از ظلم رژیم کودکش به وسیله عملیات طوفان الاقصی وارد مسیر دیگری شده و روند اضمحلال این رژیم را تسریع کرده است.

امیر موسوی فرمانده کل ارتش در همایش گرامیداشت سالروز حماسه شکست حصر سوسنگرد گفت: ابتدا بگویم که عملیات طوفان الاقصی بی سابقه و برای رژیم صهیونیستی یک اتفاق غیر قابل ترمیم است و یک نقطه عطف در مسیر مبارزات مردم فلسطین بوده است. 

فرمانده کل ارتش افزود: نجات یافتن از ظلم رژیم کودکش به وسیله این عملیات وارد مسیر دیگری شده و روند اضمحلال این رژیم را تسریع کرده است.

امیر موسوی با اشاره به رسوایی و بی آبرویی مدعیان حقوق بشر در جنگ غزه گفت: ماهیت آمریکا بار دیگر برای همه دنیا آشکار شد که با مافیای رسانه‌ای قصد دارد خود را به گونه‌ای دیگر نمایش دهد، اما در اصل همان آمریکای هیروشیما، ناکازاکی، عراق و البته به صورت به روز شده است.

وی ادامه داد: در دنیا روند عادی سازی جلو می‌رفت و اینکه موضوع رژیم صهیونیستی از مساله اول جهان اسلامی فراموش میشد، اما مجدد به مساله اول جهان اسلام بدل شد. دوباره همه جهان سفاک بودن این رژیم را دیدند. 

فرمانده کل ارتش افزود: بی خاصیتی مجامع بین المللی برای اهداف واقعی بشر برای همه روشن شد و معلوم شد که یک ملت برای دفاع از خود باید به خود متکی باشد و حفظ قدرت دفاعی از لازم‌ترین ابزار یک ملت است، اما جمع بندی تمامی این موارد پیروزی مردم مظلوم فلسطین و زوال قطعی رژیم صهیونیستی است که هم بر اساس معادلات، هم سنت تاریخی و هم روند شناسی اینگونه موارد، این‌ها را اعلام می‌کنیم. با وعده خدا قطعا مظلوم پیروز است و اینگونه دیوانه وار عمل کردن از روی زوال است وگرنه اگر یک رژیم آینده داشته باشد اینگونه مانند حیوانات رفتار نمی‌کند و برای آینده خود حساب و کتابی خواهد داشت و شما قطعا آینده فلسطین و نماز در قدس را خواهید دید.

امیر موسوی درباره عملیات سوسنگرد گفت: مجدد تاکید میکنم یکی از دلایل اهمیت عملیات سوسنگرد این است که این مهمترین معبر بود که به قلب خوزستان می‌رسید و اگر از سوسنگرد عبور می‌کردند قطعا سرنوشت جنگ طور دیگری رقم می‌خورد؛  رهبری در این خصوص کلیدواژه‌ای دارند و آن اقدام به موقع است. رهبر معظم انقلابی در ماجرای نوزده بهمن هم این را تاکید کردند که مهم است یک اقدام دقیقا سر زمان خود انجام شود. این واژه بسیار در کلام مقام معظم رهبری تکرار شده است. کلید واژه اقدام به موقع اهمیت بسزایی دارد.

وی ادامه داد: زمانی رزمندگان با رهبری تماس گرفتند و پرسیدند که آیا می‌توانیم به سبب گرسنگی از برخی از مغازه‌هایی که صاحبان‌شان نیستند اغذیه برداریم که بعد از آن رهبری اعلام کردند که اگر سوسنگرد از دست برود از دست دادن این بچه‌ها سخت‌تر است.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: این تابلوی خوش رنگ وحدت بی رنگ و ریا در سوسنگرد وجود داشت و هیچ کس به این فکر نمی‌کرد که چه کسی مال کجاست و از همین رو این نتیجه(شکست حصر سوسنگرد) به دست آمد که هرسال در این ایام این عملیات را گرامی می‌داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۳ ۲۶ آبان ۱۴۰۲
به امید پیروزی حق علیه باطل.
آخرین اخبار