بسیاری از والدین جهت سرویس مدارس در شرکت تپسی ثبت نام کردند، اما بعد از گذشت مدتی برخی از آنها انصراف دادند و قرار بود هزینه واریز شده عودت داده شود، اما با گذشت ۲ ماه همچنان هیچ وجهی به حساب والدین واریز نشده است.
شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.
متن پیام شهروند خبرنگار
با سلام اینجانب پس از تبلیغات فراوان شرکت تپسی جهت سرویس مدارس، فرزند خود را در این سیستم ثبت نام کردم اولا که تا ۱۰ مهر به دلیل آنچه که استقبال زیاد عنوان شد سرویسی اختصاص داده نشد. پس از آن با مشکلاتی در سرویس دهی مواجه شدیم و یک هفته هم بدین شکل سرویس در اختیار ما قرار نگرفت. پس از اعلام شکایت به خدمات مشتریان اعلام نمودند که درصورتی که تمایل ندارید انصراف دهید تا پول برگشت داده شود. حال پس از گذشت حدود یک ماه و نیم از زمان انصراف و اعلام شماره حساب مطابق با تلفن گویای امور مشتریان تپسی، هیچ خبری از برگشت پول نبوده و جالب آنکه امور مشتریان نیز کاملا به صورت پیام آماده بوده و هیچ اپراتوری پاسخگو نمیباشد. خواهش میکنم پیگیری کنید.