خون کودکان مظلوم و بی گناه غزه ، جامعه بشری را بیدار کرده

امام جمعه موقت بیرجند گفت: شهدای غزه سبب بیداری مردم جهان شده است.

 حجت السلام رحیم آبادی در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته بیرجند با اشاره به اینکه امروز شاهد فجایع عظیم هستیم گفت: امروز بشر در خصوص وقایع اخیر رژیم منحوس صهیونیستی بیدار شده است، به گونه‌ای که در جای جای جهان موج عظیمی از بیداری نمایان است.

وی افزود: گرچه در گذشته صد‌ها کشور اسرائیل را پذیرفته بودند، اما اکنون جهانیان به برکت خون‌ شهیدان بیدار شده اند.

حجت الاسلام رحیم‌آبادی افزود: امروز زنان و کودکان مظلوم فلسطین برملا کننده دروغگویان عالمند و پیروز شدند.؛ همانان که مدعیان دموکراسی آزادی و حقوق بشرند و شعار فریبنده زن، زندگی ،آزادی را سر می‌دادند . 

وی گفت: امروز بر جوامع بشری واضح است که جریان استکباری دیگر لیاقت ندارد.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: به اذن اولیای الهی و رهبران الهی روز‌های آخرشان نزدیک شده است.

حجت الاسلام رحیم آبادی افزود: امروز حرف مذاکره فریبنده است که باید جوامع اسلامی هوشیار باشند، چون آن‌ها به هیچ تعهدی پایبند نیستند.

وی به ۲۹ آبان آغاز هفته بسیج اشاره کرد و افزود: به برکت انقلاب اسلامی و پرچم دار معمار این انقلاب امام خمینی (ره) و رهبری حکیم فرزانه ولی امر جامعه ، ملت ما تفکر واقعی بسیج را تجربه کرده است، اما هنوز باید تعمیم دهیم وفرهنگ بسیجی را به دنیا به خصوص برای مردم فلسطین منتشر کنیم.

وی همچنین به روز پرستار اشاره کرد و افزود: باید بدانیم زینب کبری (س) تمام بار عاشورا را به دوش کشید و ما نیز باید از فرهنگ بسیجی مراقبت کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب گفت:  بسیجیان سه ویژگی اخلاص، بصیرت و عمل به هنگام دارند.

وی افزود: ملت ما در عین فشار‌های همه جانبه ، صبر و تحمل انقلابی دارد  و گوش به فرمان ولی امر مسلمین است.

امام جمعه موقت بیرجند همچنین به انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: امروز قوای سه گانه  در حلقه ملت بسیجی به سمت آرمان خواهی حرکت میکنند و انتخابات پیش رو منهای فرهنگ صهیونیستی و لیبرال در امتداد عرصه خدمت رسانی، تا ظهور منجی و برپایی تمدن اسلامی  خواهد بود .

برچسب ها: نمازجمعه ، خطبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.