دستگیری سارقان کابل وتجهیزات مخابراتی در زابل

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری باند ۳ نفره سارقان حرفه‌ای کابل و تجهیزات مخابراتی با ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمید نوری گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم، کابل و تجهیزات مخابراتی و قطعی مکرر تلفن‌های خانگی وادارات در سطح شهرستان زابل و با عنایت به اینکه این سرقت‌ها مشکلات زیادی را برای اداره مخابرات ومشترکان به وجود آورده بود، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی این انتظامی با بررسی‌های همه جانبه و با به دست آوردن اطلاعاتی، اعضای یک باند ۳ نفره سارقان سابقه دار را شناسایی کرده ودر اقدامی عملیاتی آن‌ها را درحین بریدن قفل جعبه پست تلفن و سرقت تجهیزات مخابراتی در یکی از خیابان‌های سطح شهرستان زابل دستگیر کردند.

سرهنگ نوری تصریح کرد: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و در بازجوئی‌های تخصصی پلیس تا کنون به سرقت ۱۳ فقره سیم، کابل و تجهیزات مخابراتی و فروش به یک مالخر در شهرستان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان زابل در پایان با اشاره به شناسایی و دستگیری مالخر اموال مسروقه از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدار‌های انتظامی، در صورت مشاهده افراد ناشناسی که بدون جهت در محدوده و محل سکونت آنان پرسته می‌زنند مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.

برچسب ها: دستگیری ، سارقان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار