امام جمعه یاسوج گفت: رژیم صهیونیستی در سکوت معنادار مجامع بین المللی مدعی مدافع حقوق بشر دست به کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان بی پناه غزه می زند.

 امام جمعه یاسوج در خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به ضرورت برگزاری باشکوه راهپیمایی خودجوش و مردمی 28 آبان‌ماه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، گفت: برخی از این کودکان هنوز متولد نشده اند، جنین هستند و هدف موشک‌های فرانسوی، انگلیسی و آمریکایی قرار گرفته و جان می‌دهند.
 
آیت الله حسینی افزود: مردم آزادی‌خواه و انسان دوست دنیا دیگر منتظر دولت‌ها و سازمان‌های بین‌المللی وابسته به کانون‌های قدرت غیرمردمی و غیرانسانی از جمله آمریکا و انگلیس و غیره نمی‌مانند.
 
وی یادآور شد: دنیا صدای مظلومیت مردم فلسطین را شنیده و هر روز در گوشه‌ای از جهان شاهد تجمعات بزرگ مردمی در حمایت از مردم غزه هستیم.

وی ادامه داد: سکوت و بی‌تفاوتی مجامع بین‌المللی و کشورهای مدعی حمایت از حقوق بشر در مقابل جنایات رژیم غاصب اسرائیل در غزه مایه ننگ است.

امام جمعه یاسوج با اشاره به احادیث و روایات متعدد در خصوص ظهور حضرت حجت، علیه السلام در مناطقی از خاورمیانه و بیت المقدس گفت: تنها راه نجات مظلومان دنیا، آمدن منجی است.
 
آیت الله حسینی به دیدار با رهبر معظم انقلاب اسلامی و ابلاغ سلام رهبری معظم به مردم استان اشاره و تاکید کرد.

وی با اشاره به مناسبت های هفته از جمله میلاد حضرت زینب (س) اشاره کرد و افزود: آن حضرت در حجاب و حیا و شجاعت و دفاع از جبهه حق الگو است و در شرایط جنگی کربلا در مقابل یزیدیان خطبه خواند و آنها را رسوا کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.