فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام:

امروز همه پلیدی‌ها در یک جبهه قرار گرفته اند

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت: امروز فقط صحنه نبرد غزه و صهیونیست نیست، همه پلیدی‌ها در یک جبهه و جهان اسلام در جبهه دیگر قرار گرفته اند.

سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در مراسم اجتماع حمایت از مردم مظلوم غزه در ایلام با اشاره به اینکه امروز فقط صحنه نبرد غزه و صهیونیست نیست، همه پلیدی‌ها در یک جبهه و جهان اسلام در جبهه دیگر قرار گرفته است اظهار داشت: صحنه امروز تقابل حق و ظلم است، همان طوری که در عاشورا حق و باطل در مقابل هم قرار گرفتند، امروز غزه صحنه عاشوراست.
 
وی افزود: رژیم صهیونیستی امروز حتی اگر در همه صحنه‌ها پیروز شود دیگر اسرائیل قبل از الاقصی نیست، امروز به بیمارستان‌ها حمله و بچه‌های کوچک را تکه و پاره می‌کنند.
 
وی عنوان کرد: از سال ۱۹۴۸ کشور‌های استکباری مانند آمریکا و انگلیس و فرانسه و بعضی از کشور‌های دیگر همواره در کنار رژیم صهیونیستی بوده‌اند.
 
وی بیان داشت: هرچند امروز در این مقابله یک جبهه زنان و کودکان هستند و در جبهه دیگر همه تجهیزات نظامی وجود دارد، ولی موفقیت با جبهه حق است.
 
وی افزود: دامنه گفتمان انقلاب اسلامی که مرکز آن ولایت فقیه است امروز در حال گسترش است، امروز افق‌های روشنی برای نظام اسلامی دیده می‌شود، چون همیشه از جبهه حق دفاع کرده است.
 
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام مطرح کرد: انقلاب اسلامی همیشه در کنار مردم فلسطین بوده، امام خمینی (ره) مسئله اول را فلسطین می‌دانستند، امروز هم همین نگاه به فلسطین وجود دارد.
 
وی بیان کرد: امروز باید در صحنه باشیم و از فلسطین حمایت کنیم.
 
وی مطرح کرد: اتفاقات اخیر قدرت و گسترش شعاع‌های بلند انقلاب اسلامی را نوید می‌دهند، اگر دیروز انقلاب اسلامی در بعضی از نقاط شنیده می‌شد امروز در تمام نقاط عالم نوید بخش صدای انقلاب اسلامی است.
 
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام اظهار کرد: گفتمان انقلاب اسلامی در حال فتح دل‌ها و قلب‌ها است، کرانه‌های انقلاب اسلامی به خاطر همین نگاه همین گفتمان در ابعاد سیاسی اجتماعی و فرهنگی در حال گسترش است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.