نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین:

مقاومت مردم فلسطین اسرائیل و حامیانش را تسلیم می‌کند

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین گفت: ایستادگی و مقاومت مردم فلسطین در مقابل وحشیگری رژیم صهیونیستی و همچنین اعتقاد و باور ملت غزه به خداوند و اتکا آن‌ها به خودباوری، اسرائیل و آمریکا را به زودی تسلیم خواهد کرد.

حجت الاسلام و المسلمین علی رضایی نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در سخنرانی راهپیمایی روز سیزدهم آبان استان ایلام با بیان اینکه غزه طی یک ماه گذشته درگیر جنگ و حملات بی امان اسرائیل است، اظهار کرد: ساکنان نوار غزه تسلیم زورگویی‌های اسرائیل نشده اند و استقامت در برابر ظلم را در پیش گرفته اند.

وی مطرح کرد: آمریکا هیچ سودی از نسل کشی فلسطینی‌ها و حمایت از اسرائیل نخواهد برد و باتلاق غزه ماهیت چهره کریه حاکمان آمریکایی بیشتر از گذشته برای همگان عیان خواهد شد.

وی افزود: اگر حمایت غرب و در راس آن‌ها آمریکا از رژیم صهیونیستی نبود، در همان روز سوم عملیات طوفان الاقصی اسرائیل برای همیشه نابود شده بود، اما آمریکا و دول اروپایی با حمایتشان و سازمان‌های بین المللی و مدعیان حقوق بشر با سکوتشان به اسرائیل کمک شایانی کردند.

وی با اشاره به حمایت مردم ایران از ساکنان باریکه غزه، گفت: بیش از هشت میلیون نفر از امت اسلامی ایران در حمایت از غزه و نبرد با اسرائیل اعلام آمادگی کرده اند و در راهپیمایی ۱۳ آبان امروز هم مردم ایران اسلامی در جای جای کشور برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه غوغا کردند.

نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین حضور اقشار مختلف مردم در حمایت از فلسطین را ارزشمند دانست و تاکید کرد: پیروزی اسلام بر جبهه کفر وعده حق خداوند است و بدون شک در آینده‌ای نه چندان دور فلسطین و محور مقاومت بر اسرائیل و حامیانش غلبه خواهند کرد.

وی ادامه داد: مردم غزه با اینکه در زیر آماج حملات سهمگین اسرائیل قرار گرفته اند، اما با استقامت و پایمردی از خاک خود دفاع کرده اند و از سرزمین اجدادی خویش دست نکشیده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.