معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان خراسان جنوبی از آموزش  هزار و ۶۸۰ نفر از کارکنان نظام وظیفه این استان در طرح سرباز ماهر در مهرماه ۱۴۰۲ خبر داد.

 ابراهیمی رومنجان با اشاره به طرح سرباز ماهر در استان، گفت: تاکنون دو مرحله از این طرح در بسیاری از استان‌های کشور اجرایی شده و امسال مرحله چهارم این طرح برای نخستین بار در استان خراسان جنوبی به اجرا درآمده است.

او افزود: اجرای طرح «سرباز ماهر» از سوی وزارت ورزش و جوانان طی تفاهم نامه‌ای به جهاد دانشگاهی واگذار شده و هم اکنون جهاد دانشگاهی مجری برگزاری این طرح در کشور است.

معاون آموزشی جهاد دانشگاهی استان خراسان جنوبی با اشاره به آغاز اجرای طرح سرباز ماهر از شهریور ماه امسال در این استان بیان کرد: در این طرح کارکنان وظیفه دو مرکز آموزشی نظامی امام رضا (ع)، محمد رسول الله (ص) تحت آموزش قرار می‌گیرند.

او با بیان اینکه آموزش‌های طرح سرباز ماهر در ۲ دسته «مهارت‌های زندگی» و «آشنایی با مهارت عمومی اشتغال و کارآفرینی» ارائه می‌شود و شرکت کنندگان در این دوره‌ها تحت آموزش‌های سواد مالی و کارآفرینی و سواد رسانه و مهارت‌های زندگی قرار می‌گیرند، یادآور شد: اجرای این طرح تا پایان سال ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.