رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از اجرای برنامه نشاط محلات کم برخوردار با عنوان زیرگنبد کبود در ۲۰ محله کم برخوردار کرمانشاه خبر داد.

ایمان درخشی رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با تاکید بر لزوم تزریق شادی و نشاط در جامعه، گفت : در همین راستا ویژه برنامه‌ای با عنوان "زیرگنبد کبود" در محلات کم برخوردار شهر اجرا می‌شود.

به گفته درخشی این برنامه هر هفته در یک یا دو محله کم برخوردار شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: این برنامه امروز (۲۹ آبان) از محله آقاجان شروع شده و فردا (۳۰ آبان) در محله مراد آباد برگزار می‌شود و از قبل در سطح محله اطلاع رسانی صورت خواهد گرفت.

وی تصریح کرد: در این طرح اجرای برنامه‌‎های نمایشی شاد، شعبده بازی، حرکات ورزشی، اجرای برنامه‌های هنری، مسابقه و ... در نظر گرفته شده است.

درخشی از استعدادیابی علمی، هنری، ورزشی و ... کودکان ساکن در این محلات در قالب این برنامه‌ها خبر داد و افزود: از قبل با معتمدین محلات کم برخوردار صحبت شده تا استعداد‌های علمی، هنری، ورزشی و... که دارند را معرفی کنند و این استعداد‌ها در همین طرح اجرای برنامه خواهند داشت تا راستی آزمایی در خصوص استعداد آن‌ها صورت گیرد.

وی افزود: با شناسایی این استعداد‌ها در قالب ویژه برنامه دیگری بحث معرفی و حمایت از آن‌ها صورت خواهد گرفت که اخبار آن بعد از تکمیل شدن طرح متعاقبا ارسال خواهد شد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.