مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان:

تمکین به قانون در مدارس دولتی و غیردولتی الزامی است

بروشکی گفت: یکی از مولفه‌های موثر در این جریان توانمندسازی نیرو‌های شاغل در مدارس غیردولتی است.

بروشکی  در یکصد و نهمین جلسه شورای نظارت بر مدارس غیردولتی  گفت: نگاه ما به مدارس و مراکز غیردولتی نگاهی حمایتی است و این موضوع با رعایت قوانین و مقررات و اجرایی شدن دستورالعمل‌های ابلاغی به این مدارس اتفاق می‌افتد.

وی افزود: تمکین به قانون و رعایت ملاحظات قانونی در مدارس دولتی و غیردولتی الزامی است و هیچ تفاوتی بین این دو وجود نخواهد داشت؛ از همین روی با هرگونه تخلف و تخطی از قانون، برخورد قانونی و از مجرای قانون صورت خواهد گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بر ضرورت نظارت حداکثری و همه جانبه بر فعالیت‌ها و برنامه‌های آموزشی و تربیتی مدارس غیردولتی تاکید و خاطرنشان کرد: ایمنی فضا‌ها و تجهیزات و رعایت ملاحظات استانداردسازی در مدارس غیردولتی باید دقیق و به طور مستمر رصد و پایش شود.

وی بیان داشت: توانمندسازی نیروی انسانی شاغل در مدارس غیردولتی بسیار حائز اهمیت است و به کارگیری نیرو‌های متخصص نیز باید در دستور کار مجموعه قرار گیرد.

بروشکی ادامه داد: به منظور ایجاد انگیزه بیشتر در بین دانش‌آموزان و رقابت‌های سالم بین مدارس غیردولتی، برگزاری مسابقات ورزشی و برنامه‌های فرهنگی اردویی می‌تواند در این زمینه کمک شایانی نماید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار