پزشکان جهادی درتربت حیدریه خدمت رسانی می کنند.

گروه جهادی یاس فاطمی متشکل از ۳۵ پزشک و پرستار و روانشناس از مجموعه بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ با استقرار در حوزه مقاومت بسیج قدس رباط سنگ به مردم این خطه خدمات پزشکی و مشاوره‌ای رایگان ارایه می‌کنند. 

 

امام جمعه تربت حیدریه در بازدید از فعالیت‌های گروه جهادی پزشکی به شهر رباط سنگ تربت حیدریه گفت:بسیج منحصر به فعالیت‌های نظامی و دفاعی نیست بلکه فعالیت‌های بسیج در گستره ارزش‌های انقلاب اسلامی است و هرکجا و زمان کشور با چالش جدی مواجه بوده تفکر و مکتب بسیج، نجات‌بخش بوده‌است. 

 

حجت الاسلام سید محمد معلمی افزود: خدمات پزشکی و متعدد اعم از دندانپزشکی، پزشک عمومی و متخصص در مناطق محروم و کم برخوردار توسط بسیج جامعه پزشکی بار دیگر فرصت خدمت بسیج را در عرصه‌های مختلف نشان داد. 

 

وی گفت: آزمون بسیج در میدان‌های مختلف به خصوص دفاع مقدس با شکوه بود، چرا که بسیج صرفا یک نیروی نظامی نیست، بلکه یک فرهنگ و تفکر و مکتب است. 

 

امام جمعه تربت حیدریه افزود: در هر دوره‌ای حضور بسیج به معنای زنده بودن انقلاب است، بسیج مظهر وحدت مقدس و اگاهی و بصیرت و مجاهدت است.

 

 دکتر مینو پاشایی، مسئول گروه جهادی یاس فاطمی هم گفت:روزانه حدود ۳۰۰ نفر از شهرهای رباط سنگ و نسر و روستاهای اطراف به محل استقرار گروه جهادی مراجعه و خدمات دریافت می‌کنند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.