افتتاح ۱۵ پاسگاه‌ پلیس راهور در کشور/ ۱۸ هزار کامیون با بارنامه جعلی شناسایی شدند

رئیس پلیس راهور گفت: از سال ۱۳۹۸ بیش از ۱۰۳ باب پاسگاه احداث شده است و امروز هم ۱۵ پاسگاه در استان‌های کشور افتتاح می‌شود.

 

سردار سید کمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور صبح امروز در آیین افتتاح و بهره‌برداری از ساختمان‌های جدیدالاحداث پلیس راه و راهور سراسر کشور اظهار کرد: بحث احداث پاسگاه‌ها و مدیریت راه‌ها همیشه اولویت پلیس راهور بوده است. در دولت اقدامات بسیار مناسبی در این زمینه انجام شده است و چینش پاسگاه‌ها تناسب خوبی با شهرها پیدا کرده است.

هادیانفر با اشاره به اینکه از سال ۱۳۹۸ بیش از ۱۰۳ باب پاسگاه احداث و ۱۷۷ پاسگاه‌ها بازسازی انجام شده است تصریح کرد: ارزش ریالی این ساخت و سازها و بازسازی‌ها بیش از هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان است.

افتتاح ۱۵ پاسگاه جدید

وی با بیان اینکه امروز ۱۵ پاسگاه در استان‌های کشور افتتاح می‌شود، گفت: این پاسگاه‌ها در استان‌های خوزستان، اصفهان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، ایلام، شرق تهران، گیلان، گرگان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بندرعباس، مازندران و یزد هستند‌.

شناسایی بارنامه‌ جعلی کامیون‌ها

در این جلسه داریوش امانی، رئیس سازمان راهداری نیز اظهار کرد: از ابتدای سال، ۱۸ هزار کامیون که بارنامه جعلی داشتند و با این بارنامه‌ها سوخت جابه‌جا می‌کردند شناسایی شدند که با شناسایی و توقیف این کامیون‌ها ۳۳ میلیارد ریال صرفه‌جویی در سوخت داشتیم.

اتوبان تهران-قم دیگر ظرفیت ندارد

رئیس سازمان راهداری با بیان اینکه اتوبان تهران-قم دیگر ظرفیت ندارد و تبدیل به اتوبان همت شده و جوابگوی این حجم از تردد نیست خاطرنشان کرد: در گذشته فقط آخر هفته‌ها ترافیک بود اما اکنون هر روز هفته شاهد ترافیک در اتوبان تهران ـ قم هستیم، و باید کنار اتوبان تهران ـ قم یک لاین اضافه کنیم یا ظرفیت جاده قدیم را بالا ببریم تا شاهد این حجم از ترافیک نباشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار