اضافه شدن بیش از ۲۸۰۰ خودرو به ناوگان پلیس راهور

فرمانده کل انتظامی از کاهش ۷.۵ درصدی تصادفات از ابتدای سال خبر داد.

سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی صبح امروز در هشتمین رزمایش خودرویی ارتقای توان تحرکات عملیات پلیس راهور فراجا اظهار کرد: پلیس راهور ویترین انتظامی کل کشور است. پلیس راهور می‌تواند سرمایه اجتماعی پلیس را بالا ببرد.

رادان گفت: پلیس مسئول تصادفات نیست، پلیس باید نظارت بر ماموریت‌های دستگاه‌های دیگر داشته باشد تا نتیجه آن کاهش تصادفات باشد. اما در واقعیت پلیس بار دستگاه‌های دیگر را به دوش کشیده و در راستای کاهش تصادفات اقدام کرده است. از ابتدای سال تاکنون ۷ و نیم درصد کاهش تصادفات را شاهد بودیم، اما من از تمام عوامل پلیس راهور طلب می‌کنم تا با اقدامات لازم تا پایان سال به کاهش ۱۲ درصدی تصادفات برسیم.

رادان با بیان اینکه حوزه انضباط اجتماعی و کاهش تصادفات یکی از دغدغه‌های رئیس جمهور است، گفت: لازم است از اقدامات رئیس جمهور و معاون اول وی تشکر کنم که پلیس را در راه رسیدن به هدف خود یعنی کاهش تصادفات یاری کردند.

همچنین سردار سید کمال هادیانفر، رئیس پلیس راهور فراجا در این رزمایش اظهار کرد: بالغ بر ۲۷.۸ میلیارد تردد از ابتدای سال تاکنون در کشور انجام شده است. بیش از ۳۰۰ دستگاه خودرو‌های جدیدی بوده که از ابتدای سال تاکنون به پلیس راهور اضافه شده است.

هادیانفر گفت: البته در دوره‌های گذشته تعداد ۲۸۰۰ دستگاه خودروی عملیاتی اعم از شاسی بلند تا سواری اضافه شده است.

برچسب ها: تصادف ، پلیس راهور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.