مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان از راه‌اندازی مراکز افق در جوار بقاع متبرکه برای توسعه فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی خبر داد.

حجت الاسلام ستار علیزاده مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در دیدار با مدیر صندوق قرض الحسنه وقف ماندگار استان سمنان ضمن اشاره به اجرای دو طرح ویژه در حوزه فرهنگی و اجتماعی در مجموعه اوقاف استان بیان کرد: راه اندازی مراکز افق و همچنین کارگاه‌های شمیم خدمت دو طرح ویژه‌ای هستند که در استان اجرایی و دنبال شده‌اند.

وی از راه‌اندازی مراکز افق در جوار بقاع متبرکه برای توسعه فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی خبر داد و افزود: در این مراکز فعالیت‌های اجتماعی، تبیینی خوبی در کنار برنامه‌های فرهنگی و قرآنی به مردم ارائه می‌شود.

مدیرکل اوقاف استان سمنان با بیان اینکه کارگاه‌های شمیم خدمت، تحت نظر مراکز افق بقاع متبرکه نیز در استان فعالیت دارند، گفت: می‌توانیم با ارائه تسهیلات از طریق صندوق وقف ماندگار، این کارگاه‌ها را تقویت کرده تا در حوزه ایجاد اشتغال عملکرد بهتری را داشته و جمعیت هدف بهتری را پوشش دهند.

علیزاده همچنین با بیان اینکه بر اساس سیاست‌های جدید سازمان اوقاف صندوق وقف ماندگار بازوی کمکی این سازمان برای توانمندسازی افراد بی‌بضاعت و خود اشتغالی آن‌ها است، گفت: وجود صندوق قرض الحسنه وقف ماندگار در استان ظرفیت بسیار خوبی است و باید تلاش شود تا فعالیت این صندوق روز به روز گسترش یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.