صحابی گفت: از ابتدای امسال تا پایان آبان‌ ۱۶۲.۱ هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری و تسهیلات ودیعه مسکن به یک میلیون و ۳۶۶ هزار متقاضیان پرداخت شده است.

مهدی صحابی مدیراداره اعتبارات بانک مرکزی  گفت: از ابتدای امسال تا پایان آبان ماه امسال جمعا ۵۵۰ هزار متقاضی تسهیلات ازدواج مبلغ ۱۱۲.۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات دریافت کرده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشدی معادل ۲۷ درصد داشته است.

وی میزان تحقق تکلیف تعیین شده برای شبکه بانکی در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج در ۹ ماهه امسال را ۱۱۴ درصد اعلام کرد و افزود: کل تکلیف شبکه بانکی برای پرداخت تسهیلات ازدواج امسال ۱۴۴ هزار میلیارد تومان است و شبکه بانکی در ۹ ماهه امسال باید ۹۷.۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می‌کرد که با تلاش شبکه بانکی و پیگیری‌های مستمر بانک مرکزی تاکنون ۱۱۲.۵ هزار میلیارد تومان تسهیلات در این بخش به متقاضیان پرداخت شده است.

مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی میزان پرداخت تسهیلات فرزند آوری در ۹ ماهه امسال را هم ۳۰.۵ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این تسهیلات به ۴۹۱ هزار متقاضی پرداخت شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته رشدی معادل ۴۰ درصد داشته است.

صحابی میزان پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن در این مدت را ۱۹.۱ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: طی ۹ ماهه امسال تعداد ۳۶۹ هزار متقاضی دریافت تسهیلات ودیعه مسکن اقدام به تشکیل پرونده کردند که ۳۲۵ هزار نفر موفق به دریافت این تسهیلات شده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۹ ۰۵ آذر ۱۴۰۲
نمی خواد خودتون رو بندازید تو زحمت.اگه راست میگین بدون تشریفات برید یکی از بانک های زیر مجموعه تون بخش تسهیلات درخواست چندرغاز وام بدین بعد بیاین اینجا نظرتون رو ثبت کنید.الان ۴۰ روزه بانک ملی جلوی همه تسهیلات را بسته.صدامون هم به هیچ جایی نمیرسه.دست ما به جایی بند نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۰۱ آذر ۱۴۰۲
.من یه بار طرح مسکن مهر شرکت کردم یه خونه به اسمم کردن ولی بدلیل اینکه نتوانستم پول و تهیه کنم واگذار کردم به یه عضو دیگه الان هم به خاطر نمیتونم هیچ طرحی شرکت کنم لطفا راهنماییم کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۲ ۰۱ آذر ۱۴۰۲
سلام من الان ۶ ماه تشکیل پرونده دادم ضامن و گواهی حقوق بردم الکی میگن ودیعه ها میخواه بیشتر بشه سودش هم بیشتر
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۲۰:۰۳ ۰۱ آذر ۱۴۰۲
سلام. چند ماهی هست که در سامانه وام فرزند آوری ، پیام عدم اعتبار در بانک های استان خوزستان نشان داده می شود ، لطفاً با توجه به اهمیت موضوع پیگیری بفرمایید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۰۱ آذر ۱۴۰۲
الان ۴۰ روزه بانک ملی جلوی همه تسهیلات را بسته.صدامون هم به هیچ جایی نمیرسه.شما اطلاع رسانی و پیگیری کنید.دست ما به جایی بند نیست
آخرین اخبار