نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: برای جذب نیرو‌های جوان باید از سیره شهید حاج قاسم سلیمانی بهره گرفته شود.

آیت‌الله محمدرضا ناصری نماینده  ولی فقیه در استان یزد در دیدار بسیجیان استان یزد بر لزوم کادرسازی در بسیج تاکید کرد و گفت: بسیج ۲۰ میلیونی که امام از آن صحبت می‌کردند، باید در همه ادوار محقق شود.

او با بیان اینکه نیرو‌های بسیج باید در مدارس و مساجد تربیت شوند، افزود: ۲۸۵ هزار نفر جمعیت دانش آموزی داریم که باید از این ظرفیت استفاده شود. 

امام جمعه یزد تصریح کرد: جذب در بسیج، هنر می‌خواهد و بسیج باید با استفاده از ظرفیت‌ها و جذابیت‌های خود، از میان دانش آموزان و دانشجویان، نیرو‌های جوان جذب کنند. 

او اظهار داشت: که سیره حاج قاسم سلیمانی در جذب افراد را مدنظر قرار دهید. 

نماینده ولی فقیه در بخش دیگری از سخنان خود گفت: باید آنچه را باور کنیم که حقیقت داشته باشد و به حقیقت ایمان پیدا کنیم و آنگاه آن را اجرا کنیم و اگر این روال در جامعه پیاده سازی شود، تمامی دسیسه‌هایی که دشمن در فضای مجازی بی‌نتیجه می‌ماند. 

ناصری افزود: امور و فعالیت‌ها را کامل انجام دهید و آن را نیمه کاره رها نکنید، زیرا کار‌های نیمه کاره به جامعه ضرر وارد می‌کند. 

او خاطرنشان ساخت: باید در انجام امور مربوط به مردم و جامعه تعجیل شود و این موضوعی است که بار‌ها به برخی دستگاه‌ها در انجام امور مردم تاکید شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.