نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

مردم از انتخابات به عنوان حق سیاسی خود در مقابل توطئه‌ها استفاده می‌کنند

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی گفت: مردم نظام اسلامی را از آن خود می‌دانند و با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات امسال به عنوان یک حق سیاسی، توطئه‌های دشمنان خنثی می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان  در دیدار سیدمحمدتقی شاهچراغی معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات کشور در دفتر امام جمعه سمنان گفت: انتخابات رزمایش سیاسی بین‌المللی است و یکی از افتخارات نظام این است که‌ میزان‌ رای‌ گیری ها در طول ۴۵ سال، از بسیاری از کشور هایی که ادعای دموکراسی دارند، بیشتر است.

وی یادآور شد: انتخابات یک‌ حق سیاسی برای مردم است،‌ مردم انقلاب را از آن خود می‌دانند و همچون سالهای گذشته و با توجه‌ به جوانب سیاسی در سطح جهان شاهد مشارکت حداکثری مجدد مردم‌ خواهیم بود.

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه مردم با احساس مسئولیتی که‌ همواره از خود نشان داده اند، توطئه ها و دسیسه های دشمنان نظام را در این انتخابات‌ نیز خنثی می کنند، افزود: مشارکت انتخاباتی مردم نماد حمایت و پشتیبانی از نظام‌ اسلامی است.

وی بیان کرد که مشارکت‌ حداکثری یکی از چهار راهبرد مورد تاکید مقام معظم رهبری است که‌ همه وظیفه داریم در راستای ارتقاء و تعالی آن‌ به صورت عملی گام‌ برداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.