تخلیه بیش از ۵ هزار دستگاه وسیله نقلیه از توقیف گاه‌های مازندران

رئیس کل دادگستری مازندران از تخلیه بیش از ۵ هزار دستگاه وسیله نقلیه از توقیف گاه‌های استان خبر داد.

حجت الاسلام محمدصادق اکبری رئیس کل دادگستری مازندران در پنجمین نشست شورای قضایی استان، از تخلیه بیش از ۵ هزار دستگاه وسیله نقلیه از توقیف گاه‌های استان خبر داد و گفت: ان شاء الله طبق برنامه ریزی انجام گرفته تا پایان امسال، وسایل نقلیه فرسوده تمامی پارکینگ‌های توقیفی استان تعیین تکلیف خواهند شد.

او با گرامیداشت به هفته بسیج، افزود: بسیج، فرهنگ و تفکری جهادگونه و نتیجه بخش است و همکاران دستگاه قضایی استان باید با تأسی از فرهنگ بسیجی، جهادگونه در راستای خدمات رسانی به مردم شریف استان اهتمام داشته باشند.

رئیس کل دادگستری مازندران گفت: اندیشه و تفکر بسیجی باید در تمامی بخش‌های دستگاه قضایی و ادارات تابعه در استان تجلی داشته باشد.

او در بخش دیگری از سخنان خود، افزود: طی ماه‌های اخیر، در راستای اقدامات جهادی دستگاه قضایی استان، پرونده‌های موجود در اجرای احکام و همچنین ماده ۴۷۷، در کمترین زمان ممکن به سرانجام رسیده و تعیین تکلیف شده است.

حجت الاسلام اکبری همچنین با اشاره به اهمیت اشتغال زایی زندانیان به عنوان یک اقدام تحولی مطلوب، گفت: در حوزه اشتغال زایی زندانیان اقدامات بسیار خوبی در استان صورت گرفته و در این راستا اعضای شورای قضایی استان باید اداره کل زندان‌ها را در مسیر افزایش میزان اشتغال زایی با استفاده از ظرفیت‌های موجود یاری کنند.
در ادامه اعضای شورای قضایی و حاضرین به بیان موضوعات مد نظر خود در خصوص موارد مطروحه در جلسه پرداختند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار