برگزاری مانور مقابله با سیل و آبگرفتگی در قزوین

رئیس سازمان آتش نشانی قزوین از برگزاری مانور مقابله با سیل و آبگرفتگی درکانال مادر خبر داد.

موسی خانی رئیس سازمان آتش نشانی قزوین از برگزاری مانور مقابله با سیل و آبگرفتگی درکانال مادر با هدف بررسی آمادگی و افزایش سرعت عمل نیرو‌های آتش‌نشانی خبر داد.

 موسی خانی افزود: با توجه به در پیش بودن فصل زمستان و شروع بارندگی‌ها، سازمان آتش نشانی قزوین صبح امروز با برگزاری این مانور به تست امکانات، تجهیزات و عملکرد نیرو‌های خود اقدام نمود.

وی ادامه داد: این مانور در کانال مادر قزوین توسط ۳۰آتش نشان به صورت ساعت صفر با برنامه معاونت عملیات وحضور مدیر وکارشناسان بحران شهرداری قزوین اجرا شد.

وی، استقرار وسایل و تجهیزات برای رفع آبگرفتگی، آبرسانی در عملیات‌ها واجرای عملیات نجات نیز را از بخش‌های مختلف این مانور ذکر کرد.

موسی خانی گفت: دراین مانور ۳۰نفر از نیرو‌های آتش‌نشانی قزوین به همراه ۱۵ دستگاه خودروی سبک و سنگین جهت عملیات مستقر و عملیات مقابله با سیل و آبکشی وکمک به آسیب دیدگان را به اجرا گذاشتند.

موسی خانی درادامه افزود: هدف از برگزاری این مانور عملیاتی ارزیابی 'آمادگی تیم‌های مختلف سازمان پیداکردن نقاط ضعف و تمرینی برای مقابله با حوادث ویژه سیلاب بوده است. 

🔹موسی خانی گفت: آتش نشانی قزوین امسال تعدادی پمپ خود مکش خریداری کرده و با توجه به نیاز موجود خرید تعدادی پمپ قوی و خودروی حمل تجهیزات سیلاب نیز در دستور کار سازمان قرار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار