شاهچراغی گفت: مردم در جمهوری اسلامی محور اصلی برگزاری انتخابات هستند و مردمی‌شدن روند اجرایی انتخابات باعث سلامت و امنیت آن است.

شاهچراغی در دیدار با نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اقدامات مناسب انجام شده در روند انتخابات امسال، گفت: در دولت مردمی سیزدهم اجرای انتخابات در نهایت امانتداری و بر اساس مُرّ قانون انتخابات و استفاده از تمام ظرفیت ها برای تحقق مشارکت حداکثری برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات دولت در حل مسائل مردم افزود: تمرکز دولت سیزدهم بر اتمام طرح های نیمه‌تمام است، در ۲ سال نخست دولت طرح های متعددی در بخش های راهسازی، حمل و نقل، تامین آب و برق و احیای کارخانه‌های تعطیل در قالب سفر رییس جمهور به سرانجام رسید و اقدامات ماندگاری صورت گرفته است.

شاهچراغی با اشاره به اینکه حضور و نقش آفرینی مردم و مشارکت در امر برگزاری انتخابات باعث صحت و سلامت و همچنین‌ تامین‌ امنیت در انتخابات می‌شود، خاطرنشان کرد: در نگاه کلی مردم‌ در دولت سیزدهم صداقت، تلاش و حضور میدانی مدیران را برای حل مشکلاتشان دیدند و حضور پرشور و مشارکت حداکثری در انتخابات اسفند امسال خواهند داشت و این حضور تضمین کننده امنیت و مسیر پیشرفت کشور است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.