دستورالعمل فروش تایر سواری برای خرده فروشان اعلام شد که بر اساس آن، سهمیه خریدار پیش از فروش، کنترل می‌شود.

پس از درج قیمت مصوب تایرها در سامانه ۱۲۴ و ابلاغ آن به اتحادیه فروشندگان لاستیک ابلاغ شده است.

حال سامانه جامع تجارت با صدور اطلاعیه‌ای برای خرده‌فروشان تایر سواری، دستورالعمل فروش خرده فروشی لاستیک‌ها را اعلام و تاکید کرده است که در زمان فروش تایر سواری به مصرف‌کننده نیاز است شماره شاسی و شماره موتور خودرو را از خریدار دریافت و در سند خرده فروشی ثبت کنند؛ همچنین جهت کنترل میزان سهمیه خریدار، بایستی گزینه "ارسال کد تایید سهمیه" انتخاب و کد پیامک شده برای مشتری، در سند ثبت شود.

در این اطلاعیه آمده است:

" به اطلاع خرده فروشان تایر سواری می‌رساند، در زمان فروش تایر سواری به مصرف‌کننده نیاز است مقادیر شماره شاسی و شماره موتور خودرو نیز از خریدار دریافت شده و در سند خرده فروشی ثبت شود.

همچنین جهت کنترل میزان سهمیه خریدار لازم است بر روی دکمه "ارسال کد تایید سهمیه" کلیک و کد پیامک شده به خریدار نیز در سند ثبت شود.

در حال حاضر مقادیر به صورت اختیاری دریافت می‌شود و از ابتدای آذر ماه به صورت اجباری دریافت خواهد شد. "

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۰۴ آذر ۱۴۰۲
مسخره کردن یه عده کاسب خرده فروشو .میخوای بازار رو درست کنی باید بری سراغ تولید کننده و واردکننده.اگر زورت به اونا نمیرسه یا دپست نداری که برسه نباید انتقامشو از کاسب خرده فروش بگیری،
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۳:۱۳ ۰۴ آذر ۱۴۰۲
نرخ لاستیک هم مثل نرخ گوشت. مرتب میگویید گوشت دولتی! دیشب از فروشگاه زنجیره ای ۳۲۰ گرفتم. البته بعداز ۵ ماه... لاستیکم گیر نمیاد . مگر آزاد
آخرین اخبار