بنیاد مستضعفان فضای شهری کیانشهر را می سازد

نماینده مردم زرند وکوهبنان در مجلس گفت: باکمک بنیاد مستضعفان تغییراتی درفضای شهری کیانشهر انجام شده که ادامه دار خواهد بود.

عفت شریعتی کوهبنانی با تبریک هفته بسیج در مراسم بهره برداری از طرح های عمرانی کیانشهر گفت: عظمت ایران اسلامی به مردم ولایت مدار و بسیجی است که همواره در کنار ولایت و رهبری همراه و همگام در پیشبرد اهداف نظام اسلامی پیش قدم هستند.

وی تصریح کرد: با کمک بنیاد مستضعفان در المان شهری شهر کیانشهر تغییراتی حاصل شده که انشاالله این خدمات ادامه خواهد داشت.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی افزود: باید وجهه فرهنگی و اصالت مذهبی تقویت منطقه شود تا در راستای تمدن نوین اسلامی با بهره جستن از وجود جوانان و نوجوانان گام برداریم و این مهم محقق شود.

وی بیان داشت: باید تلاش شود که خدمات در منطقه ارتقا پیدا کند البته پیگیری امورات توسط فرماندار شهرستان ستودنی است.

در ادامه مجید توکلی فرماندار کوهبنان گفت: در تمام صحنه‌ها و حوادث شاهد حضور گسترده و شبانه روزی بسیجیان هستیم که بی ادعا و با اخلاص خدمت رسانی می‌کنند.

وی اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس بسیجیان در کنار سایر نیرو‌های نظامی و انتظامی با عزت و اقتدار در برابر دشمنان متجاوز ایستادگی کردند.

فرماندار کوهبنان بیان کرد: خدمت به مردم افتخاری است که نصیب ما شده لذا شاهدیم که بسیجیان در تمام عرصه‌ها همراه و پیشتیبان مردم خدمت رسانی دارند.

در ادامه حجت الاسلام یاور نجم الدینی امام جمعه بخش طغرالجرد با استناد به منویات مقام معظم رهبری گفت: هر کسی که در مسیر اعتقادی و انسانی خدمت رسانی بسیجی است لذا بسیجیان در کنار خدمت رسانی باید به مساله امید آفربنی که خواسته حضرت اقا هست اقدام کنند.

وی افزود: با حضور رئیس بنیاد مستضعفان در منطقه کمک قابل توجهی به شهرداری کیانشهر صورت گرفت که این مهم باید ادامه دار باشد تا مردم با امید بیشتری در انتخابات پیش روی شرکت کنند.

امام جمعه کیانشهر ضمن تشکر از نماینده مردم شهرستان‌های زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی که ضمن دعوت از رئیس بنیاد مستضعفان کار‌های خوبی انجام شده و تشکر از فرماندار که پیگیر کار‌ها بودند‌گفت:جهاد تبیین و خدمت رسانی بی منت از ویژگی‌های بسیجیان است که به صورت جهادی و انقلابی خدمت رسانی دارند.

در ادامه حمید رضا سلطانی شهردار کیانشهر گفت: حدود ۵۰ درصد کوچه‌های شهر کیانشهر خاکی است که برای آسفالت نیاز به تزریق قیر رایگان داریم.

وی ابراز داشت: با توجه به معدنی بودن منطقه و بروز حوادث نیاز به تجهز و تقویت ایستگاه آتش نشانی است لذا نیاز به یک دستگاه ماشین آتش نشانی به روز و استاندارد داریم.

شهردار کیانشهر بیان داشت: برای احداث باسکول ۵۰ تنی بیش از ۱۲۰ میلیون تومان و برای احداث سالن کنفرانس شهرداری بیش از ۳۰۰ میلیون تومان هزینه شد.

در ادامه کاظم نوبهار گفت: طی چند سال گذشته کار جهادی در شهر کیانشهر با حمایت نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار شهرستان و حضور رئیس بنیاد مستضعفان انجام شد.

نماینده شورای شهر کیانشهر افزود: بدلیل کارکری بودن منطقه شهرداری کیانشهر درآمدی ندارد، بافت فرسوده نیاز به آسفالت دارد که کار‌های اولیه صورت گرفته، اما تزریق قیر رایگان می‌تواند به آسفالت معابرشهر سرعت بیشتری ببخشد.

وی تصریح کرد: شرکت زغالسنگ در سال ۸۲ شهرک کیانشهر را واگذار کرده در حال حاضر بیش از ۷۰ هزار متر کوچه‌ها زیر سازی شده که نیاز به تهیه قیر رایگان و آسفالت دارد تا پس از ۵۰ سال کوچه‌ها و معابر شهر کیانشهر آسفالت و مردم طعم خدمت را بچشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار