لزوم ساماندهی میدان ۱۵ خرداد زاهدان برای پیشگیری از آبگرفتگی

فرماندار زاهدان با اشاره بر لزوم آمادگی برای جلوگیری از خسارات در بارندگی‌ها، گفت؛ روند ساماندهی حدفاصل میدان ۱۵خرداد و مصطفی خمینی (چهارراه علیشاه) باید به سرعت انجام گیرد.

 جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران به ریاست علیرضا شهرکی سرپرست فرمانداری شهرستان زاهدان و با حضور کلیه اعضاء در محل سالن اجتماعات شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانداری برگزار شد.

فرماندار زاهدان در این جلسه ضمن تأکید بر همکاری مستقیم شبکه مدیریت بحران بیان داشت: حضور مستقیم در مدیریت بحران و پاسخگوئی لحظه‌ای در مدیریت باید ملموس باشد.

وی در ادامه افزود: در مدیریت بحران ضمن تفویض مدیریت بصورت رده بندی تمامی تجهیزات و امکانات باید شناسایی و مشخص شده باشند.

شهرکی همچنین ضمن اشاره بر لزوم آمادگی جهت جلوگیری از خسارات در بارش‌های پیش رو با توجه به هشدار‌های هواشناسی صادره، ادامه داد؛ روند ساماندهی حدفاصل میدان ۱۵خرداد و مصطفی خمینی (چهارراه علیشاه) باید به سرعت انجام گیرد.

شهرکی در ادامه ضمن تاکید اطلاع رسانی به موقع تشریح کرد: موضوعات مربوط به مدیریت و پیشگیری از بحران را باید از کانال خبری مشخص و واحد به ستاد بحران منتقل کرد و از این کانال اطلاع رسانی‌ها انجام گیرد.

شهرکی افزود: استفاده از گروه‌های جهادی در مقابله و مدیریت بحران ابزار اصلی و ارزشمند مردمی در مقابله با بحران است، و اعضای ستاد بصورت تخصصی باید با گروه‌های جهادی جلسه داشته باشند. 

وی اضافه کرد؛ مانور مقابله با بحران نیز جهت آمادگی دستگاه‌ها و رفع مشکلات محلات در دستور کار است. 

فرماندار شهرستان زاهدان گفت: حداکثر۴۸ ساعت پس از حوادث و بلایای طبیعی ارزیابی و تعیین خسارت در هر بخش انجام پذیرد و پس از آن پذیرفتنی نیست.

برچسب ها: آبگرفتگی ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار