مشکل تامین برق متروی پرند برطرف شده است

مدیرعامل شرکت عمران پرند گفت: مشکلات و موانع در خصوص تامین برق متروی پرند برطرف و تست‌های شبانه و روزانه این مترو انجام شده است.

 آرش صیادی مدیرعامل شرکت عمران پرند در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص علت تاخیر در افتتاح متروی پرند در شهر جدید پرند گفت: متروی پرند دارای مسائل فنی پیچیده ای بود و علت اصلی تاخیر در بهره برداری از مترو ، مشکل تامین برق پروژه بوده است.

وی ادامه داد: با توجه به آنکه حوزه رباط کریم یک ناحیه صنعتی به شمار می رود و تقاضای برق در این منطقه بسیار زیاد بوده،  فشار به پست های برق وارد شده بنابراین تصمیم گرفته شده که این پروژه در پاییز به بهره برداری برسد.

مدیرعامل شرکت عمران پرند اظهار کرد: خوشبختانه پست برق پایدار برای این پروژه تامین شده و  تمامی تست های شبانه و روزانه این  پروژه انجام شده  و  مترو با ۷ واگن و با سه واگن اقدام به انجام تست شده است.

وی بیان کرد: تمامی مقدمات و زیرساخت ها هماهنگ شده و منتظر اعلام حضور رئیس جمهور برای افتتاح پروژه مترو هستیم.

صیادی اظهار کرد: تزریق منابع مالی باعث شد تا طی کمتر از ۲ سال اخیر پیشرفت فیزیکی در ساخت و تامین تجهیزات به بیش از ۹۸ درصد برسد و امروز آماده بهره‌برداری شده است.

وی با اشاره به این‌که ایستگاه و خط مترو آماده افتتاح است، اضافه کرد: مسئله برق این پروژه نیز حل شده و علاوه بر یک پست برق موقت، پست برق دیگری نیز در حال ایجاد است.

برچسب ها: ساخت مترو ، مترو پرند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار