سرپرست شبکه بهداشت و درمان مه‌ولات گفت: با توجه به فعالیت مستمر بخش دیالیز و افزایش بیماران با کمبود دستگاه مواجه هستیم.

جواد جوانی سرپرست شبکه بهداشت و درمان مه‌ولات با اشاره به اینکه اکنون فقط ۶ دستگاه دیالیز در حال خدمات‌دهی به بیماران است، گفت: با توجه به افزایش بیماران و برای خدمات‌دهی مطلوب‌تر حداقل به ۳ دستگاه دیگر نیاز داریم.

او در ادامه از افزایش کیفیت خدمات‌رسانی به بیماران دیالیزی در این شهرستان خبر داد و افزود: طی موافقت اصولی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه با افزایش ۴ تخت به ۶ تخت دیالیز در بخش دیالیز بیمارستان امام رضا (ع) و اهداء دستگاه‌های دیالیز توسط خیرین نیک‌اندیش با کیفیت بالا، خدمات‌رسانی در این بخش افزایش یافته است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان مه‌ولات ادامه داد: اکنون ۲۵ نفر از شهروندان در بخش دیالیز بیمارستان امام رضا (ع) در طول هفته خدمات دیالیز دریافت می‌کنند که بیماران سطح شهرستان با مراجعین مهمان از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون ۲۲۵۰ نوبت دیالیز شدند.

جوانی بیان کرد: با توجه به اینکه ۶ دستگاه دیالیز در حال خدمات‌دهی به بیماران است و از سویی فعالیت مستمر بخش و افزایش بیماران با کمبود دستگاه دیالیز مواجه هستیم که امیدواریم به‌زودی این مشکل رفع شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.