مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: رویداد استانی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان امروز به مدت ۲ روز آغاز شد.

رضایی مسئول سازمان فضای مجازی سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی در آیین افتتاحیه پنجمین رویداد استانی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اظهار کرد: این دوره با حضور ۱۵ تیم از دانشگاه صنعتی بیرجند، بزرگمهر قائنات، دانشگاه بیرجند، پارک علم و فناوری و برخی تیم‌های شهرستانی در سه بخش پویانمایی، بازی‌های تلفن همراه و نرم‌افزار‌های ویژه تلفن همراه برگزار خواهد شد.

او با اشاره به اینکه تیم‌های برگزیده به مرحله ملی که در دهه فجر برگزار می‌شود اعزام خواهند شد، افزود: تیم‌های شرکت‌کننده در رویداد به مدت دو روز در محل برگزاری رویداد حاضر و به صورت حضوری اقدام به تکمیل طرح‌های خود می‌کنند و در این بازه زمانی از نظرات راهنما‌ها و حتی داوران مشخص استفاده و در پایان مدت مشخص شده باید طرح خود را به صورت کامل جهت داوری ارائه دهند.

رضایی اظهار کرد: هدف از برگزاری این رویداد شناسایی و استعدادیابی تیم‌های نوجوان و جوانان در عرصه‌های فعال در حوزه فضای مجازی و کمک به فعال شدن تیم‌های برتر و نخبه در حوزه تولید محتوای تخصصی دیجیتال بسیج است؛ همچنین یکی دیگر از اهداف این رویداد استانی کمک به فعال شدن دانشجویان در عرصه اقتصاد دیجیتال و توسعه آن در استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.