شیخ زغموت گفت: فلسطین با دین و سلاح خود قوی است و اطمینان می‌دهیم تا زمان پیروزی از پای نخواهیم نشست و اسرائیل را با مجاهدت از فلسطین بیرون می‌کنیم.

شیخ محمدنمر زغموت رئیس شورای اسلامی فلسطین در لبنان امروز در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته مسجد جامع سنندج خطاب به نمازگزاران اظهار کرد: برادران من از فرزندان صلاح‌الدین من از فلسطین آمده‌ام کشوری که پدر شما آن را از دست سلاطین آزاد کرد، شما فرزندان صلاح‌الدین ایوبی هستید کسی که فلسطین را از دست صلیبیان نجلات داد.

وی گفت: ما با دین و سلاح خود قوی هستیم و به شما اطمینان می‌دهیم که با دشمنان خدا در فلسطین می‌جنگیم و تا زمان پیروزی از پای نخواهیم نشست.

شیخ زغموت  با تاکید بر اینکه  ما هر روز با ایستادگی جوانان و شهادت و خون خود در راه اسلام، به دشمنان خدا درس می‌دهیم، افزود: ما متحد و یکپارچه ایستاده‌ایم و مصمم هستیم و آن‌ها را با مجاهدت از فلسطین بیرون می‌کنیم.

وی با با بیان اینکه ما به حول و قوه الهی با بهره‌گیری از توان جوانان و حمایت‌های ایران و سایر کشور‌های مسلمان به پیروزی خواهیم رسید، گفت:سر‌های ما بالاست، معنویتمان بالا است و همین ایمان و معنویت موجب شده در برابر دشمنان بایستیم.

زغموت با بیان اینکه برادران ما در جمهوری اسلامی همیشه ما را یاری کرده‌اند، گفت: لازم است اینجا یاد حضرت امام خمینی (ره) را گرامی بدارم چرا که انقلاب بنیان نهادند و گفتند، این انقلاب برای آزادسازی فلسطین است و یک هفته برای فلسطین و یک روز به نام قدس انتخاب کردند و همین موجب حساس‌سازی جهان در مورد موضوع فلسطین شد.

رئیس شورای اسلامی فلسطین در لبنان عنوان کرد: امام راحل هیچگاه از پشتیبانی از کشور فلسطین از لحاظ مادی و معنوی کوتاه نیامد و بعد از آن هم امام خامنه‌ای به عنوان جانشین برحق ایشان بر این راه استمرار است و هرگز فلسطین و مردم مظلوم آن را تنها نگذاشته‌اند و هرآنچه در توان داشته‌اند از لحاظ مادی و معنوی به ما کمک کرده‌اند.

برچسب ها: فلسطین ، اسرائیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.