تقدیر از ۳ ایده در استارت آپ فناوری اطلاعات سلامت

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد از رقابت ۱۶ ایده دانشجویی در نخستین استارت آپ فناوری اطلاعات سلامت و تقدیر از ۳ ایده خبر داد.

الهام رئیسی گفت: نخستین رویداد استارت آپ ویکند تخصصی فناوری اطلاعات سلامت چهارمحال و بختیاری با هدف بهره گیری از سیستم‌های هوش مصنوعی و فرآیند هوشمندسازی در رشد و ارتقاء زیست بوم فناوری و کارآفرینی استان و افزایش بهره وری و پیچیدگی فناورانه محصولات و خدمات حوزه سلامت برگزار شد.

وی با بیان اینکه رسالت دانشگاه‌های نسل سوم علاوه بر آموزش و پژوهش محور، کارآفرینی است اضافه کرد: هدف از برگزاری این رویداد، ایجاد کسب و کار نوپا و کوچک در مقوله دانشگاه‌های نسل سوم است.


بیشتر بخوانید


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: این رویداد با حضور ۸۰ دانشجوی دانشگاه‌های استان به میزبانی دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد برگزار شد.

رئیسی با بیان اینکه پرورش ایده‌های دانشجویی تا تجاری سازی و دستیابی به کسب و کار و تبدیل علم به ثروت از رویکرد‌های این استارت آپ بود ادامه داد: از ١۶ ایده شرکت کننده در این رویداد، از ٣ ایده تقدیر شد.

وی گفت: فراخوان این رویداد علمی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری و دانشگاه شهرکرد در ۱۲ محور منتشر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار