ایده‌های مردم استان سمنان تا ۱۵ آذر در رویداد ملی شهریاران ثبت شود

دستیار استاندار سمنان در امر مردمی‌سازی دولت ، مردم استان را به شرکت در رویداد ملی شهریاران تا آخرین فرصت ۱۵ آذر دعوت کرد.

مسعود هراتی دستیار استاندار سمنان در امر مردمی‌سازی دولت گفت: دولت سیزدهم برای اینکه مصادیق مردمی‌سازی امور را مشخص کند، «رویداد ملی شهریاران» را تدوین کرده است که بر اساس آن مدیران، اقشار مختلف مردم و گروه‌های مردمی می‌توانند اقدامات و ایده‌هایی که از ۲۲ بهمن سال ۹۷، سالروز صدور بیانه گام دوم انقلاب تاکنون برای حل مسایل شهر و روستا‌های استان و کشور داشته‌اند، در پایگاه اینترنتی شهریاران ثبت کنند.

وی ادامه داد: با توجه به تاکید‌های رهبر معظم انقلاب برای تبیین نحوه مشارکت مردم در اداره امور کشور، دولت سیزدهم با شعار «دولت مردمی ایران قوی» از زمانی که کار خود را آغاز کرد، تشکیل و فعالسازی ستاد مردمی را برای افزایش مشارکت در حوزه‌های مختلف در دستور کار قرار داد.

دستیار استاندار سمنان در امر مردمی‌سازی تصریح کرد: یکی از اقدام‌های ارزشمند دولت سیزدهم طرح ملی شهریاران برای تحقق مردمی سازی امور است که این طرح توسط رییس جمهور در اولین اجلاسیه ملی مردمی سازی دولت در بیست و هشتم مردادماه رونمایی شد.

وی اضافه کرد: پس از ثبت ایده‌ها یا اقدام‌ها توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی و فعالان اجتماعی و اقشار مختلف مردم، داوری در سطح استانی و ملی انجام و در قالب رویداد ملی شهریاران از برترین‌ها تجلیل می‌شود.

وی اظهار کرد: ایده‌های مردمی برتر که قابلیت عملیاتی شدن دارند از بین ایده‌ها استخراج و برای حل مسایل بهره گرفته می‌شود.

دستیار استاندار سمنان در امر مردمی‌سازی گفت: مردمی‌سازی امور یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم است و رهبر معظم انقلاب هم امسال بر موضوع مردمی‌سازی اقتصاد تاکید ویژه دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.