پلمب دو واحد صنفی متخلف در سنندج

یک باب مرکز تهیه و عرضه پیتزا و یک باب قصابی در سنندج به علت تخلفات بهداشتی پلمب شد.

 محمد شاه ویسی رئیس مرکز بهداشت سنندج اظهار داشت: بازرسین و کارشناسان بهداشت محیط این مرکز در استمرار فعالیت‌های نظارتی خود بر اماکن و مراکز بویژه مراکز تهیه و توزیع و عرضه مواد غذائی و غذای آماده، یک باب پیتزا فروشی بنام و مشهور شهر سنندج را که موازین بهداشتی را نادیده گرفته بود، پلمب و متصدیان آن مکان  نیز به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی اضافه کرد: در جریان همین بازدید‌ها یک مرکز عرضه گوشت( قصابی) نیز به دلیل عدم رعایت بهداشت محیط کار و عدم توجه به اخطاریه‌های قبلی و تذکرات بازرسین بهداشت پلمب گردید.

دکتر شاه ویسی تاکید کرد: در برخورد با افرادی که موازین بهداشتی و قوانین و مقررات آن را نادیده می‌گیرند هیچگونه اغماض و چشم پوشی نخواهد بود و برابر قانون با خاطیان برخورد خواهیم کرد.

 رئیس مرکز بهداشت سنندج در پایان گفت: هدف این مرکز تامین سلامت برای آحاد جامعه درهر زمان بوده خواهد بود و این مهم با اقدامات نظارتی و اجرایی مرکز بهداشت و همراهی وهمدلی شهروندان میسر خواهد شد لذا همشهریان می توانند مشکلات و همچنین انتقادات؛ نظرات و پیشنهادات سازنده خود از عملکرد این مرکز را از طریق سامانه تلفن گویای ۱۹۰ به صورت شبانه روزی با ما در میان بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.