زمین سه هزار و ۵۲۸ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن گناباد تامین شد

رئیس اداره راه و شهرسازی گناباد گفت: زمین سه هزار و ۵۲۸ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در مناطق شهری این شهرستان با اختصاص قطعه‌های مورد نظر تامین شد و تا پایان آذرماه تعیین تکلیف و به آنان واگذار می‌شود.

سعید خواجه رئیس اداره راه و شهرسازی گناباد گفت: با توجه به اختصاص قطعه زمین ۲۴۰ هکتاری شهر گناباد، ۳۲ هکتاری بیدخت و ۱۶ هکتاری شهر "روشناوند" و همچنین زمین ۵۰ هکتاری در دست اقدام شهر کاخک همه متقاضیان نهضت ملی مسکن در این شهرستان تا پایان آذر ماه تعیین تکلیف و زمین به آنان واگذار می‌شود.

او افزود: ۲۴۰ هکتاری، حدود ۳۰۰ هکتار به محدوده شهری شهرستان گناباد افزوده شد.

رئیس اداره راه و شهرسازی گناباد ادامه داد: همچنین تا قبل از واگذاری قطعه ۲۴۰ هکتاری به نهضت ملی مسکن شهرستان گناباد ۲ هزار و ۳۶۵ زمین برای اجرای این طرح در این شهرستان تامین کرده بود و با اختصاص سایتی ۲۴۰ هکتاری ۲۰ هزار و ۶۰۰ قطعه زمین دیگر هم به مجموع زمین‌های قابل واگذاری گناباد افزوده شد و هم اکنون زمین بیشتر از نیاز برای اجرای این طرح در گناباد تامین شده است.

خواجه بیان کرد: اختصاص زمین ۲۴۰ هکتاری برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن گناباد یکی از مهمترین و بزرگترین قطعات از نوع خود در سطح استان خراسان رضوی است و با واگذاری آن تمام متقاضیان این طرح در گناباد تعیین تکلیف می شوند.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.