رای الیوم: تل آویو به رایزنی با میانجی‌گران درباره برقراری آتش بس، روی آورده است

برخی منابع فلسطینی از تحرکات رژیم صهیونیستی درباره برقراری آتش بس جدید خبر دادند.

به نقل از رای الیوم، برخی منابع به تحرکات رژیم صهیونیستی با میانجی‌گران درباره آتش بس، اشاره کردند.

رای الیوم نوشت: پس از خروج هیئت امنیتی اسرائیلی از دوحه در اعتراض به درخواست حماس درباره معیار‌های جدید برای بقیه اسیران نظامی صهیونیست نزد مقاومت و درخواست مذاکره در این باره به پس از آتش بس و توقف حملات رژیم صهیونیستی، منابع فلسطینی از رایزنی‌ها درباره آتش بس جدید علی رغم نبود هیئت رژیم صهیونیستی در دوحه خبر دادند.

این منابع بیان کردند: اسرائیلی‌ها مجددا به رایزنی با میانجیگران درباره آتش بس، روی آورده‌اند و طرف آمریکایی رایزنی‌های خود را با قطر درباره تماس با حماس و امکان بازگشت به روند آتش بس فعال کرده است.

با اتمام آتش بس موقت هشت روزه جنگ غزه در تاریخ ۱۰ آذر ماه، ارتش رژیم صهیونیستی در این تاریخ دوباره حملات و تجاوزهایش به غزه را از سرگرفته تا همچنان در جستجوی یک امتیاز واقعی و دستاوردی عینی باشد تا جنگ ۲۰۲۳ غزه یک پایان تلخ برایش رقم نزند. اما سیلی واقعیت این بار شاید سنگین‌تر به صورت نتانیاهو و اسرائیل بخورد.

درک این موضوع که رژیم صهیونیستی و به خصوص کابینه راست افراطی حاکم بر سرزمین‌های اشغالی شکست اولیه را با برداشتن گام‌های اشتباه بعدی و سنگین‌تر کردن ابعاد آن بپذیرند، تقریبا در ساختار‌های سیاسی - نظامی صهیونیستی یافت نمی‌شود.

نتانیاهو تلاش دارد تا بگوید این مسیر را تا انتها و به بهای اینکه همه بازنده باشند، ادامه می‌دهد، اما واقعیات میدانی کمترین حساسیتی به سیگنال‌های وی نشان نمی‌دهد. بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در باتلاقی فرو رفته که نه می‌تواند به عقب برگردد و نه توان پیشروی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
جمله آخر...اسرائیل نه راه پس داره نه راه پیش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۱۴ آذر ۱۴۰۲
اینجا مهد کودک که نیست هروقت تل آویوو تا میکُشد بِکُشد وهر وقت به شکست میرسد آتش بس کنید تا دوباره مکارانه شروع به قتل وعام کند
آخرین اخبار