مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام خبر داد

بهره‌برداری از ۳۰ طرح ورزشی در ایلام

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: در ۲ سال گذشته ۳۰ پروژه ورزشی در بخش‌های مختلف در این استان تکمیل و افتتاح شده است.

شهاب شهبازی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام اظهار کرد: برای تکمیل این پروژه‌ها اعتباری معادل ۸۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی افزود: این پروژه‌ها شامل زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال کوچک، زمین چمن بزرگ و سالن‌های چند منظوره بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام از فعال بودن ۶۰ پروژه ورزشی در سطح استان خبر داد و یادآور شد: با تخصیص به موقع اعتبارات، تلاش می‌شود که تا پایان سال جاری تعداد ۱۵ پروژه از این تعداد تکمیل و به بهره داری برسد.

شهبازی بیان کرد: استان ایلام از پتانسیل بالایی در رشته‌های ورزشی برخوردار است و باید استعداد‌های ورزشی به خصوص در مناطق محروم و روستایی استان شناسایی شوند.

وی با اشاره به برنامه‌های ورزش و جوانان برای توسعه امکانات ورزشی در مناطق محروم و روستا‌های استان، افزود: از ابتدای دولت سیزدهم سرانه ورزشی استان ۹۰ صدم مترمربع است که تا کنون این میزان به ۹۷ صدم مترمربع افزایش پیدا کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام یادآور شد: برنامه ریزی ما افزایش این میزان به بیش از یک متر مربع تا پایان سال جاری است.

شهبازی با اشاره به هم مرز بودن این استان با کشور عراق و همسایگی با چهار استان این کشور، تاکید کرد: تلاش خواهیم کرد تا با تقویت بحث دیپلماسی ورزشی در استان ایلام با کشور عراق با همکاری مسوولان ارشد استانی جشنواره‌های بومی و محلی را در این استان برگزار کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.