جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام:

امیدآفرینی مهم‌ترین رسالت اصحاب رسانه است

جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام با بیان اینکه رسانه‌ها بازوی قوی مسئولان برای توسعه و پیشرفت است، گفت: امیدآفرینی مهم‌ترین رسالت اصحاب رسانه است.

سردار قدرت الله کریمیان جانشین فرماندهی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در نشست شورای سیاستگذاری جشنواره استانی ابوذر، اظهار کرد: یکی از رسالت‌های بزرگ اصحاب رسانه و مطبوعات بیان دستاورد‌های نظام و انقلاب و امید آفرینی در سطح جامعه است.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها می‌توانند به عنوان بازوی قدرتمند مسئولان در راستای توسعه و پیشرفت کشور موثر باشند، افزود: امروز دشمنان با بهره گیری از فضای رسانه‌ای با اهداف خاص، به دنبال ایجاد تغییر در سبک زندگی ایران و اسلامی و مسموم کردن اذهان جامعه برای ایجاد یاس و ناامیدی هستند.

وی با تاکید بر نوآوری بر تولید محتوا در سطح رسانه‌های استان، گفت: حضور رسانه‌ها و تولید محتوا بایستی به هنگام و به اندازه باشد، این رسالت می‌تواند در جنگ روایت‌ها بسیار تأثیرگذار باشد چرا که امروز، جنگ، جنگ روایت هاست و با اقدام به موقع رسانه‌های کشور بسیاری اهداف شوم رسانه‌های دشمن به سنک خواهد خورد.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها فرهنگ ساز و تمدن ساز هستند ابراز کرد: انتخابات نمود مردم‌سالاری نظام اسلامی در سطح جهان است، دشمن تلاش می‌کند که انتخابات را به چالش بکشد و رسانه‌ها نقش مهمی در راستای مشارکت گسترده مردم در پای صندوق‌های رای دارند.

رییس سازمان بسیج رسانه استان ایلام نیز در این نشست اظهار کرد: آخرین مهلت ارسال اثر به نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان ۲۵ آذرماه امسال بود که شاهد استقبال گسترده‌ای از سوی رسانه‌های استان از این جشنواره بودیم.

محمد علینظری یادآور شد: بیش از یک هزار و ۴۰۰ اثر در ۱۵ موضوع و در ۱۱ قالب به جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان ایلام از جمله گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت و مقاله، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش، مستند، پادکست، داستان کوتاه و فیلم ارسال شده است.

برچسب ها: رسانه ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.