رئیس بیمارستان سیدالشهداء کرمان گفت: بیمارستان سیدالشهداء تنها بیمارستان پلیس در کرمان و پوشش دهنده جنوب شرق کشور است.

دکتر سرداری رئیس بیمارستان سیدالشهداء کرمان در جمع خبرنگاران گفت: بیمارستان سیدالشهدای کرمان تنها بیمارستان پلیس در استان کرمان و پوشش دهنده جنوب‌شرق (استان‌های یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان) و مرکز مرجع معاینات تخصصی پلیس و گواهینامه رانندگی است.

وی افزود: از سال ۱۳۸۵ این مجموعه کار خود را آغاز کرده و متناسب با امکانات دست به توسعه زده و در این مدت ۸۷ تخت مصوب دارد و تا ۹۶ تخت فعال برحسب ضرورت آماده ارائه خدمات است.

دکترسرداری گفت: بیمارستان سیدالشهدا شامل بخش‌های بستری، اورژانس، داخلی زنان و مردان، جراحی، ارتوپدی، جراحی مغز و اعصاب، زنان و زایمان و ... است و همه تخصص‌ها را در بیمارستان داریم.

وی با اشاره به اینکه ضریب اشغال تخت‌های ما ۷۵ درصد به بالاست، تصریح کرد: به عموم مردم خدمات می‌دهیم و درمانگاه بیمارستان با همه تخصص‌ها فعال است.

وی با اشاره به اینکه یکی از موارد مورد تاکید در حوزه بهداشت، گسترش زایمان طبیعی است و تیم زنان و زایمان بیمارستان ما زایمان بدون درد را ایجاد کرده و اولین مرکز در این زمینه در استان کرمان است و بالاترین آمار زایمان طبیعی بدون درد را داریم و در دو سال اخیر افزایش دو برابری این آمار اتفاق افتاده است.

وی افزود: ماهیانه ۱۰ تا ۱۲ هزار پذیرش اورژانس و سرپایی و حدود ۱۰۰۰ بستری داریم و ۱۲ تخت بستری در اورژانس فعال است.

برچسب ها: بیمارستان ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار