رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران از کشف ۱۵۰ میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق در شهرستان قائمشهر خبر داد.

سرهنگ محمد محمدپور رئیس پلیس امنیت اقتصادی مازندران گفت: در راستای مطالبات مردمی در حوزه‌های مختلف ماموریتی، طرح مقابله با احتکار و قاچاق کالا در شهرستان قائم شهر به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح بالغ بر ۲ تن چوب آلات جنگلی، ۹۷ هزار نخ کالای دخانی، ۲ هزار و ۳۰۰ عدد ظروف آشپزخانه، ۱۴۷ دستگاه ماینر، ۲۶ هزار و ۲۰۰ عدد لوازم آرایشی و بهداشتی، ۵ هزار و ۶۰۰ کیلوگرم آرد، ۲ دستگاه تجهیزات پزشکی، ۲ هزار و ۹۵۰ عدد قرص غیرمجاز، ۲۵ هزار قطعه لوازم یدکی خودرو، ۷۰ دستگاه لوازم خانگی، یک انبار احتکار لوازم خانگی و ۱۷۶ دستگاه انواع لوازم خانگی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران، ارزش ریالی مجموع کالا‌های کشف شده در این عملیات را بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در این طرح ۱۵ قاچاقچی و محتکر کالا با تشکیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شدند و اموال مکشوفه به اداره منابع طبیعی و سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تحویل شد.

سرهنگ محمدپور در خاتمه از شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا در سطح خرد و کلان، ازطریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان نسبت به دستگیری مجرمان اقدام گردد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.