فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از کشف ۲۵ میلیارد ریالی انواع لوازم خانگی قاچاق در آن شهرستان خبر داد.

سرهنگ محسن سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در اجرای طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز و طرح پیشگامان امنیت انتظامی ماموران پلیس آگاهی و پلیس امنیت اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از عاملان عرضه کالای قاچاق در این شهرستان شدند.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی در بازرسی از انبار متعلق به متهم موفق به کشف انواع لوازم خانگی قاچاق شامل ۴ دستگاه یخچال خارجی، ۳ دستگاه تلویزیون، ۵ دستگاه ماشین لباسشویی، ۹ دستگاه ماشین ظرفشویی، ۳ دستگاه جاروبرقی و ۶ دستگاه کولر اسپیلت شدند.

سرهنگ سلیمانی ارزش کالای کشف شده در این عملیات را بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: اموال کشف شده به سازمان‌های مربوطه تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس در خاتمه با بیان این که خرید و فروش کالا‌های قاچاق ضمن اینکه از استاندارد‌های لازم برخوردار نیستند موجب ضربه به اقتصاد داخلی و در نهایت تعطیلی کارخانجات و بیکاری جوانان می‌شود، از شهروندان خواست: در صورت برخورد و مشاهده خرید وفروش هرگونه کالای ممنوعه و قاچاق مراتب را در هر ساعت از شبانه روز به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.