دانشجویان پرچمدار توسعه سیستان و بلوچستان هستند

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و استاندار با صدور پیامی مشترک روز دانشجو را تبریک گفتند.

 در پیام مشترک آیت الله مصطفی محامی و استاندار سیستان و بلوچستان آمده است: ۱۶ آذر در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، روز دانشجو و سالروز شهادت دانشجویان مبارز و آزادی‌خواه شهیدان مهدی شریعت رضوی، مصطفی بزرگ‌نیا و احمد قندچی است که در راه مبارزه با استبداد، استکبار و دفاع از آرمان‌های آزادی و استقلال کشور عزیزمان جانشان را تقدیم کردند.
نامگذاری روز دانشجو در سالروز عروج این شهیدان بیانگر این است که دانشجویان کشور همواره باید پیشگامان حضورِ با بصیرت در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی باشند و با پیروی از رهنمود‌های مقام معظم رهبری و با دانش و بینش خویش در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و عملیاتی شدن این اهداف گام بردارند.

این پیام می‌افزاید: دانشجویان با ظرفیت‌های فکری سرشار، یاری‌رسان مردم و پرچمدار پیشرفت در استان پهناور و ثروتمند سیستان و بلوچستان هستند و حضور آن‌ها در مجموعه‌های دانش‌بنیان ارمغان بسیاری از تحولات خواهد بود.
اینجانبان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای دانشجو بویژه ۵۴ شهید دانشجوی خطه ولایت مدار سیستان و بلوچستان، روز دانشجو را که نماد مبارزه با استکبار جهانی است به دانشجویان و دانشگاهیان استان تبریک و تهنیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال توفیق خدمت، سربلندی و عزت شما جوانان را مسئلت داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار