سیستان و بلوچستان نیازمند تحرک در فعالیت‌های حوزوی است

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان نیازمند تحرک و نشاط بیشتری در حوزه فعالیت‌ها تبلیغی و حوزوی است.

 آیت‌الله مصطفی محامی  در دیدار رئیس‌دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم بیان کرد: دفتر تبلیغات حوزه علمیه حجم انبوهی از ظرفیت‌ها را در اختیار دارد و این در حالی است که سیستان و بلوچستان نیز با نیازمندی‌های فراوان فرهنگی روبروست.

 وی به تشریح مهم‌ترین محورهای کاری دفتر تبلیغات در سیستان و بلوچستان پرداخت و افزود: دانش‌افزایی، تقویت مبانی اعتقادی و پرداختن به شیوه‌های عملی وحدت مهم‌ترین محورهای کاری دفتر تبلیغات در این استان است.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تعامل و همکاری مسئولان سیستان و بلوچستان بستگی به عملکرد مسئولان دفتر تبلیغات اسلامی در سطح استان دارد، تصریح کرد: کار دفتر تبلیغات اسلامی مهم و ارزشمند است و می‌تواند در بخش‌های مختلف از جمله حوزه‌های علمیه، آموزش‌وپرورش و دانشگاه به ایفای نقش بپردازد.

 وی با بیان اینکه نمی‌توان همه کارهای خیر را با هم انجام داد؛ اما همین که تلاش خود را به کار گیریم کافی است، گفت: دانش‌افزایی و ارتقای مهارت طلاب، تقویت مبانی اعتقادی و آشنایی با سایر مذاهب و نیز پرداختن به مباحث نظری و شیوه‌های عملی وحدت، تقریب و تعامل از اولویت‌های کاری در سیستان و بلوچستان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار