سفر معاون پارلمانی رئیس جمهور به گلستان

معاون پارلمانی رئیس جمهور به استان گلستان سفر می‌کند.

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور قرار است فردا با حضور در گلستان در آیین اختتامیه دوره آموزش سواد رسانه و توانمندسازی مجازی محلات مرکز استان گلستان در گرگان حضور یابد.

محمدرضا سیدالنگی شهردار گرگان گفت: مراسم اختتامیه دوره آموزش سواد رسانه و توانمندسازی مجازی محلات فردا شنبه ۱۸ آذرماه ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در سالن سردار شهید قاسم سلیمانی شهرداری منطقه ۳ برگزار می‌شود و برنامه‌ریزی شده دکتر سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور و وزیر اسبق فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان میهمان ویژه در این آیین شرکت کند.

وی با تأکید بر اینکه دوره آموزشی سواد رسانه و توانمندسازی مجازی محلات گرگان توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری گرگان در فاز اول در محلات شهر گرگان و با محوریت خانه‌های فرهنگ برگزار شد افزود: این طرح در فاز‌های بعدی این در مدارس و دستگاه‌های اجرایی نیز برگزار می‌شود.

شهردار گرگان چالش‌های موجود در فضای مجازی و عدم شناخت کافی در زمینه استفاده از این تکنولوژی را یکی از معضلات مهم جامعه ما دانست و افزود: باید از همه ظرفیت‌ها در راستای آگاهی بخشی و افزایش اطلاعات جامعه استفاده کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.